frinella Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 Og jeg gleder meg dere da? klementiner, te, koselige programmer, julemusikk.
Fullrulle86 Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 hehe har allerede kjøpt 2 julegaver jeg:o) har termin 30. november så har store planer om å få unna julehandelen før fødselen:o)
lille_Harepus Skrevet 2. august 2009 #3 Skrevet 2. august 2009 Vi diskuterte jul igår faktisk! hvor vi skal feire osv. gleder meg også. Har gaven til mannen klar, begynt å handle litt i det små..
Siljev85 Skrevet 2. august 2009 #4 Skrevet 2. august 2009 eg og GLEEDA meg, elska jula!! pluss at eg føle eg gjekk "glipp" av dei koselige juledagane sist, sia snuppa mi kom 23.desember, og vi var på sjukehuset til 26.des. MEN det var jo selfølgelig verdt det!!!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #5 Skrevet 2. august 2009 jeg går også å teller ned til jul, gleder meg som en unge selv! blir stas med pakkekalender, julegardiner, tenne kanel og mandarin-røkelse, juletre, gaver, ribbe og barna som er i hundre, tre nøtter til askepott, gamle donald klassikere. Og julestrømper med litt godteri og en liten presang i Jeg har bestilt en julegave, mens de andre er under planlegging. Men de skal kjøpes inn snart! kan ikke vente med å handle gaver, og så er det litt greit for økonomien og
Aini Skrevet 2. august 2009 #6 Skrevet 2. august 2009 Glede meg og te jul:) Sikkert mest fordi det bler fusste julen te hu littla=D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå