Gå til innhold

Pyntesting, fødsel...forskjellige trådtyper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble sydd noen få "pyntesting" etter fødsel, og gikk egentlig utifra at de skulle gro raskt, fint og greit (-som etter sist fødsel). Sist gang var stingene fine etter 10 dager og tråden var borte (den råtnet bort). Nå er det over 2 uker siden fødsel, og tråden er der ennå. Av det lille jeg klarer å se, så ser stingene helt ok ut også, men tråden vises tydelig - i tillegg til en ende som stikker ut, og irriterer.

Jeg har kjent på tråden, for å sjekke om den holder på å forsvinne, men tråden er helt stiv og minner om fiskesnøre (litt stiv plastikk-lignende).

Begynte naturligvis å lure på om vi blir sydd med forskjellige tråder, og hva som kvalifiserer til den ene typen tråd fremfor den andre.

Noen som har litt informasjon om dette? Noen jordmødre/sykepleiere her inne? Evt. hvor lang tid tar det før denne "evighetstråden" min kommer til å fjerne seg fra kroppen min?

(Kan det ha noe å si at jeg ble sydd av en norsk jordmor første gang, mens det denne gangen var en innleid fra ett annet land pga ferie?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ble klipt og sydd denne gangen og hadde stingene i 5 uker værtfall. er 7 uker siden fødsel nå.

Skrevet

samme her..klippt og hadde stingene i ca 5 uker over det:)

Skrevet

jeg fikk to pyntesting og den tråden var også har og jeg tror de var borte etter ca 6 uker. den var synlig fordi de sydde meg rett utenfor for å si det slik da

Skrevet

Takk for svar. Det blir noen uker til på meg med andre ord, jaja,.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...