Staark Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 Jeg ble sydd noen få "pyntesting" etter fødsel, og gikk egentlig utifra at de skulle gro raskt, fint og greit (-som etter sist fødsel). Sist gang var stingene fine etter 10 dager og tråden var borte (den råtnet bort). Nå er det over 2 uker siden fødsel, og tråden er der ennå. Av det lille jeg klarer å se, så ser stingene helt ok ut også, men tråden vises tydelig - i tillegg til en ende som stikker ut, og irriterer. Jeg har kjent på tråden, for å sjekke om den holder på å forsvinne, men tråden er helt stiv og minner om fiskesnøre (litt stiv plastikk-lignende). Begynte naturligvis å lure på om vi blir sydd med forskjellige tråder, og hva som kvalifiserer til den ene typen tråd fremfor den andre. Noen som har litt informasjon om dette? Noen jordmødre/sykepleiere her inne? Evt. hvor lang tid tar det før denne "evighetstråden" min kommer til å fjerne seg fra kroppen min? (Kan det ha noe å si at jeg ble sydd av en norsk jordmor første gang, mens det denne gangen var en innleid fra ett annet land pga ferie?)
Misti Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 jeg ble klipt og sydd denne gangen og hadde stingene i 5 uker værtfall. er 7 uker siden fødsel nå.
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 2. august 2009 #3 Skrevet 2. august 2009 samme her..klippt og hadde stingene i ca 5 uker over det:)
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 2. august 2009 #4 Skrevet 2. august 2009 jeg fikk to pyntesting og den tråden var også har og jeg tror de var borte etter ca 6 uker. den var synlig fordi de sydde meg rett utenfor for å si det slik da
Staark Skrevet 2. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. august 2009 Takk for svar. Det blir noen uker til på meg med andre ord, jaja,..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå