Gå til innhold

Forstoppelse&treg mage :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som sliter med ekstremt søvning tarmaktivitet?

Spiser youhurt og alt mulig mageregulerende...

Men akk:((

hva blir neste? Klyster?

Ser jo dobbelt så gravid ut med magen full av

gårdsdagens retter.

Noen med råd?

Er i uke 21.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg var det er stund ikke bare gårsdagens,men nesten hele ukas rester...helt pyton.Har hatt et par innlegg om dette store problemet selv..

Har måttet ty til dulcolax stikkpiller(som du får reseptfritt på apoteket).De settes rett i endetarmen og virker etter bare 15 min..

Det kan føre til sammentrekninger i livmor-men jeg har bare måttet.Brukt de før også pga.treg mage-de virker iallefall..

Ellers drikker jeg nå ca en halv liter biola om dagen,spiser 1-2 stk yogurt og ellers grovt brød og knekkebrød..det funker det!

Kan ha noe med at nå er jeg 14u,var myyye verre for et par uker siden...

Lykke til!Klem

Skrevet

Hei hei

Jeg har også slitt med treg mage!! :-) Prøver litt forskjellig, men siste oppskrift hos meg er Magnesium!! :-) Leste inne på 1 tri. at det ville hjelpe mot urolige ben, (noe som jeg er også veldig plaget med) Men en bi virking er mulig diare!!! :-) Så når du i utgangspunktet har hard/treg mage.. vel da kan det bli "vanlig"

Har nå tatt magnesium i 2 dager, og i dag var det en fornøyelse å gå på do!! :-)

Andre ting som har hjulpet:

- minst 2 liter vann til dagen!

- Oliven

- Kamomille te (minst 1 kopp til dagen)

Lykke til!! :-)

Skrevet

Jeg er innlagt gravid, og tro meg - det blir ikke stort treigere system enn etter noen uker i senga. Mitt råd er svisker, det får fart på sakene ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...