Gå til innhold

oki, liten tvil igjen nå....:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

ligger her på sofaen og puster som en hval.....dette tok seg opp, og det veldig kjapt! Er førstegangs og usikker på når jeg burde ringe føden eller holde ut en stund til....de er ikke regelmessige enda men begynner å bli det....kommer med veldig tette mellomrom...1,5 - 3 og 4 min mellom, men varer bare ca 30 - 50 sek....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring føden og snakk med dem! Er ikke alle som får like regelmessige rier og det er godt å ha noen å prate med :) Dessuten kan de kanskje si noe om videre forløp utover natten/dagen og legge deg inn i dagsplanen sin. Lykke til, kommer til å gå så fint så! (Har to fra før og venter 3. om 4uker)

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Spennende, SoMmErBaBy2009_FØDEKLAR! Hvordan går det nå??

Lurer jaggu på om jeg kanskje joiner deg, har hatt vonde sammentrekninger i over en time nå. Her er de heller ikke 100 % regelmessige, men de kommer med ca 5 minutters mellomrom.

Tror kanskje også at jeg så snurten av slimproppen i stad....

Men jeg holder meg rolig ei stund til, er 9 dager over termin, men tør ikke tro at det er i gang på ordentlig før det har vart noen timer.

Lykke lykke til - håper det blir baby på oss snart!

Skrevet

Jeg ligger her å vrir meg . Riene kommer med 6 og 7 min mellomrom og varer i 40-58 sec....det er sykt vondt når de er på det værste, men ringte føden i 3.15 tiden, fikk da beskjed om å ta to paracet å prøve å hvile, men jeg får ikke mye hvile...dupper av innimellom for så å bli vekket av veldig intense smerter...:-( mannen sover , og vil ikke vekke han enda...prøve å holde ut en stund til..

Skrevet

oi, så spennende..artig at flere som det skjer ting med her..

er 11 dager over, våknet 0230, slimproppen hadde da gått, tror vannet gikk o330 og sitter her med kraftige kynnere hvert ca hvert 5 min..men varer bare i 20 sekunder..tror ikke det er rier helt ennå, husker de som hakket værre sist..men tatt seg opp...

uff, ble satt igang sist gang og da gikk det smack - smack..men vet naturlig fødsel kan ta tid..hm..men skal ikke klage; jeg har jo lengtet etter disse smertene i lang tid nå he,he..

selv om disse smertene kan gå over imorgen tidlig for alt jeg vet...grmf...

Skrevet

Her har ikke vannet gått, men jeg skjelver og er helt uttafor pga smertene...noen av riene varer rett over 1 min og er gankes intense....dette bør føre til noe...vil ikke bli helt tappet for krefter uten at det blir noe mer....

Skrevet

oi, du er virkelig i gang skal du se:) Hadde akkurat som deg første gg; hadde kraftige skjelvinger... og vannet gikk først 1t før babyen var ute...

og TROR det var vannet som gikk...lå og sov og plutselig vått i senga..og da hadde jeg vært på do en time før....så liten sjans for lekkasje (",)

masse lykke til, hold ut smerten, det er vel verdt det!!!!!!

Skrevet

Oi! Masse action her inne nå! :) Lykke til alle på denne tråden! :D

Skrevet

Oj så masse spennende som skjer når jeg ligger og snorker :)

Ønsker dere alle lykke til! Det er godt å se at det er noen av oss på overtid som føder snart hvertfall.

Skrevet

Ligger her fortsatt....dette tar tid, men nå er endelig riene regelmessige...de varer ca 50 sek men er enda 10 min mellom.... så drøyer vel et par timer til hvertfall....Har ikke sovet mye i natt...s¨skal holde sengen frem til noe mer skjer nå....

Skrevet

takk takk....håper jeg klarer å samle opp litt krefter før innspurten....:-)

Skrevet

Ja, slapp av så godt du kan:)

Vil ønske deg masse masse lykke til med den store dagen!!!!

Skrevet

Ja, lykke til! Det blir nok en søndagsbaby på deg :-D

Skrevet

Masse lykke til! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...