Gå til innhold

Første mens etter fødsel!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk mitt 3 barn i mai, og fullammer... Nå er han 12 uker, og jeg begynte for 2 dager siden å spotte litt, og har sinnsyke mens-smerter. Det er så lyserosa, og utvannet, at du kun ser det på papiret...

Med de andre fikk jeg vanlig blødning første gangen, så jeg var aldri i tvil... Men fikk heller ikke mensen tilbake etter bare 3mnd.

Kan dette være noe annet???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

opp

Skrevet

har du hatt samleie uten prevensjon? :P

vet ikke, trenger ikke være noe, kan vere mensen, eller festeblødning?

vet om noen som har blitt gravid allerede 3 måneder etter fødsel..

Skrevet

Hei

Dette lurer jeg på også. Fødte i slutten av april, og har hatt utvannet litt lyserosa på papiret et par dager nå, og i dag var det også litt rødt blod med litt slim. Jeg har ikke hatt samleie enda etter fødsel, så er ikke gravid. Jeg trodde først at det kom fra såret jeg fortsatt har etter fødsel siden det ikke er grodd skikkelig enda, men det er det nok ikke.

Har hørt andre som får tilbake mens tidlig, så det går nok an... Dessverre...

Skrevet

Jeg fikk barn i februar og har heller ikke fått mens. Har hørt det er stor forskjell på når den kommer tilbake. Med de to eldste fikk jeg mens når de var 8 uker, så litt merkelig at jeg ikke har fått den enda. å nei, jeg er ikke gravid. Sterilserte meg med sistemann nå, og har ikke hatt sex siden før fødselen... Du vet selv om du har grunn til bekymring, hvis ikke er det bare å slappe av, vi er nok ikke kvitt den enda! : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...