Gå til innhold

Underliv etter fødsel. Detaljer!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

3 uker siden jeg fødte nå, og det kommer nå litt brunt blod.

Men er plaget med at det lukter en del! Noen ganger blir det ganske ille også. Slik at jeg plutselig kan lukte det selv om jeg har klær på! jeg skifter bind ofte, og dusjer morgen og kveld. Fortsatt hjelper ikke det :( Flere som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Renselsen lukter annerledes enn mens og utflod. Helt normalt:) Hvertfall så lenge du ikke kjenner smerte eller slike ting:)

Skrevet

Kjenner ingen smerte eller noe slik nei. Men er jo sjikkelig ubehagelig! Er redd andre skal kjenne det :( Nesten glad kjæresten min ikke er hjemme for tiden :P

Skrevet

Er helt vanlig at det kan lukte litt ille når man har renselse.

Hvis lukten ikke forsvinner etter at du er ferdig å blø, så må du nesten ta en tlf til jordmor.

Jeg hadde en tilstand som gjorde at det var stygg lukt etter at renselsen var over. Jordmora mi beskrev det for meg som råtten fisk, på en måte. Er ganske ufarlig, en liten kur som kan får og så går det over. Minuset er at du ikke kan amme samtidig som kuren. Ellers er alternativet å bare la det gå sin gang, den går over av seg selv etter noen uker.

Skrevet

Hvis det lukter råttent ville jeg kontakte sykehuset. En venninne av meg fikk bettenelse nedentil etter fødselen og det luktet skikkelig råttent (som i råtten mat el) kontakt føden og få hjelp før det går for langt. Det er ikke normalt at renselsen lukter gjennom klær dersom du nettop har dusjet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...