Gå til innhold

herregud. den bloggen her er bare så teit.

Anbefalte innlegg

Skrevet

www.midtpunktenemine.blogspot.com

at det går an.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke noe galt i den. Nydelig header foresten.

Skrevet

Hvorfor det? Hvem er det? Noen herifra?

Skrevet

synes det var en koselig blogg jeg!! Hva var teit med den??

Skrevet

Ser heller ikke hva som er så teit med denne bloggen.

Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

samme jeg tenkte. Men søte barn:)

Skrevet

Åpenbart forfatteren av bloggen selv som forsøker å skape litt oppmerksomhet rundt sin egen side.

Men fin blogg var det, kanskje så "fin" og lite teit som HI beskriver, at det er desto større grunn til å tro at det er forfatteren selv som har laget innlegget.

Skrevet

Jeg fikk bare sånn herregud-følelse over meg når jeg leste den. så "skulle ønske jeg var kjedis" følelse, som egentlig ikke har noe spennende å komme med, annet enn skryt av barna sine!

HI

Skrevet

Man må nesten kjenne disse menneskene for å synes denne bloggen var det minste interessant. Pludring om egne barn og vimpler på barnerom er vel mer koselig for de involverte, enn "bare så teit".

Skrevet

Kjempekoselig blogg! Lagt til i favoritter :)

Skrevet

Nå er jo også blogger for venner og familie, så de synes nok det sikkert er spennende lesning...

Man må vel være noe eksibisjonistisk for å blogge.. :o)

Skrevet

Hva i alle dager er så teit med denne da????

Søt jente med 2 kjempesøte barn.

Og som noen andre nevner så er det sikkert mer givende for venner og familie å lese denne bloggen enn for de som ikke kjenner dem.

Men absolutt en koselig blogg

Skrevet

Synes og det var en blogg. Så ut som ei skikkelig koselig og oppegående jente med to søte små :)

Skrevet

Har det rabla for deg? Det finnes ingen annen mulighet enn at HI er bloggeier, dette var jo en helt vanlig blogg..

Skrevet

Bloggen HETER jo mittpunktene mine, SELVFØLGELIG handler den om barna hennes!!!!

OG den er garantert ikke laget for at sladrekjærringer på dib skal sitte å lese den!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...