Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #1 Skrevet 1. august 2009 Ønsker å gi noe spesielt som ikke er helt vanlig. Kanskje du kan hjelpe meg?
Libido- Skrevet 1. august 2009 #3 Skrevet 1. august 2009 Mini navnesmykke? =) http://www.personligesmykker.com/Barnesmykker/cat57940_42896.aspx
Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #5 Skrevet 1. august 2009 Hva med et ullpledd med navnet brodert på? Eller var det kanskje vevet inn... Husker ikke helt, men vet det skal finnes! En lekekiste i tre som er rosemalt? Eller malt og skrevet navn og dåpsdato på?
Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #6 Skrevet 1. august 2009 Likte ullpledd ideen godt... Er det på nett du har sett det?
Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #7 Skrevet 1. august 2009 vinflaske som skal lagres i 18 år epletre trip trap-stol
Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #8 Skrevet 1. august 2009 Epletreet har mitt barn selv fått...kjempe fint faktisk. Vinen er også bra... Bare ikke far i huset drikker den en mørk høstdag:-)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #9 Skrevet 1. august 2009 Kjøp en wishpearl! Du kjøper et smykke, enten i sølv eller gull, og så følger det med et skjell, som du selv må åpne for å finne perlen som er med Veldig unik gave! Kjøpte dette selv til ei dåpsjente, og foreldrene likte det utrolig godt! http://wishpearl.no/
Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #11 Skrevet 1. august 2009 mulig det var en reklamebrosjyre jeg så det ullpleddet i, men de har sikkert en web-side også... du får søke litt og lete. Husker desverre ikke hvem som solgte de...
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #13 Skrevet 2. august 2009 Jeg kjøper barnebibel, eventyrbøker,ofte jeg. Selv fikk jeg et sånn Røros pledd det ble vi veldig glad for.
indianærn Skrevet 2. august 2009 #16 Skrevet 2. august 2009 Jeg hadde nok kommet til å kjøpe barnebibel, men som speider synes jeg at kniv er et godt forslag, eller bergans barnesekk.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #17 Skrevet 2. august 2009 Takk for mange fine tips... Maleri / Bilde henger høyt i kurs. Er vel greit og ta noe som er litt klassisk som kan vare i flere år... Noen med tips??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå