Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #4 Skrevet 1. august 2009 hmmmmmm..... jeg er som regel aldri her,men vil si sug lut? er det riktig? Spesielle meninger hehehe
Gjest Skrevet 1. august 2009 #5 Skrevet 1. august 2009 Vil vel si Mylian,fordi hun er hyggelig og saklig Alva,,hyggelig dame Cat68 VELDIG kjekk og hyggelig! Kristoffer og harald,fordi jeg er venn med henne hehe.
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 1. august 2009 #6 Skrevet 1. august 2009 Sug lut synes jeg er bra..og jeg liker Tøysetipp, hun virker helt lik min besteveninne:) Men hun er vel mest på Skravle. cherry coke og tale30..og Emma & Adrian er alltid søt:) Småsporvinj..fordi "mor di" alltid passer inn.
Gjest Skrevet 1. august 2009 #7 Skrevet 1. august 2009 Helt sant det biss. "mor di" er litt som rømme, passer over alt.
Gjest Skrevet 1. august 2009 #8 Skrevet 1. august 2009 Takk for det biss! Slemme meg pleier ALLTID å nevne deg i hvem er snillest på dib tråder,men denne gangen glemte jeg deg Men jeg synes BISS MED TWINS er koselig! Hehe Hvor langt på vei er du egentlig?
Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #9 Skrevet 1. august 2009 Pila - Fordi hun alltid kommer med "perfekte" svar, ofte googlet frem har jeg inntrykk av. Alva - Fordi hun er så opphengt i at hun endelig får jente, og er nesten litt hyper i svarene/innleggene, nesten som en bipolar som har en manisk periode. Alt er rosenrødt, alt er herlig. Mylian - Først fordi hun skulle ha trillinger, nå fordi hun lar seg hisse opp i religionsdebatter rundt Jehovas Vitne. Doppler - Litt som Pila, men mye mer troverdig og reel. Cat.68 - Gammal og harry. Ranveig R - Helnorsk (eller nynorsk) tvers igjennom, næringsvett som ikke lar seg vippe av pinnen.
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 1. august 2009 #10 Skrevet 1. august 2009 Men dette var jo ikke snille-nick-tråd da:o) Takk skal du ha!! Jeg er på vei noen meter mot senga, men ellers ikke på vei i det hele tatt:-) Men prøver sånn smått, så derfor skal jeg legge meg nå, hehe.. God natta!
Gjest Skrevet 1. august 2009 #11 Skrevet 1. august 2009 HAHAHAHA,heregud! jeg vet jo at du HAR twins,ikke bærer på twins! uff,som jeg roter i dag! jeg må være trøtt SORRY! God natt!
Gjest Skrevet 1. august 2009 #12 Skrevet 1. august 2009 HAHAHAHA,heregud! jeg vet jo at du HAR twins,ikke bærer på twins! uff,som jeg roter i dag! jeg må være trøtt SORRY! God natt!
Cat.68 Skrevet 2. august 2009 #14 Skrevet 2. august 2009 Takk Emma & Adrian, det var hygglig å høre. Jeg ser deg også skal du vite.
Cat.68 Skrevet 2. august 2009 #15 Skrevet 2. august 2009 Anonym 00;58 Jeg er Dronninga av Harry og stolt av det. Men gammel ??? Næææææh
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #16 Skrevet 2. august 2009 Her inne er jo alle Harry, så jeg hadde ikke tatt det veldig personlig Cat.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #19 Skrevet 2. august 2009 Jeg lurer på hvordan ei dame kan være Harry. Harry er liksom mannkjønn, da.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #20 Skrevet 7. august 2009 Hehe, Alva er litt opphengt i jente greiene ja! Så ille at jeg faktisk i mitt slemmeste nesten HÅPER at det plopper ut en gutt, bare for å lese innleggene som hadde kommet her på Dib i etterkant :-)) Hoho, det hadde vært noen artige runder!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå