ladyeve Skrevet 1. august 2009 #1 Skrevet 1. august 2009 Det er helt utrolig, og jeg er så lykkelig! For 3år siden fikk jeg påvist PCOS, med mange cyster på eggstokkene. Dette førte til uteblivelse av eggløsning og uteblivelse av mensturasjon, ergo= ufrivillig barnløshet. Denne PCOS er medfødt, og man kan gjøre visse ting for å hjelpe seg selv, som blandt annet å gå på hormonkurer, vekttap, trening og spise mindre karbohydrater. Som 17åring ble jeg gravid med P.piller, jeg fikk en velskapt sønn. Han er nå skolegutt. Legene trur jeg ble gravid på pillen pga hormonene og fordi PCOS'n ikke hadde slått ut enda. (den bryter ut i slutten av tennårene). Uansett... jeg har gått uten prevensjon i 6år uten å bli gravid. Nå på Onsdag hadde jeg fått nok av ømme bryster og tok en test i irritasjon, selvom jeg viste testen skulle bli negativ. (jeg tester meg ca 1gang i mnd, bare for å være på den sikkre siden) Å hva så jeg? Jo... et stort blått kryss. Jeg kom skjelvene ut av do og fortalte min samboer at han skal bli pappa. Etter mye snakking fant vi ut at noe sannsynelig var det jo at testen var falsk, jeg ringte Volvat og fikk time på flekken. Dette ble resultatet= http://www.perfectshoes.no/ultra/ultra.jpg Dette står på siden min på BIM. Velkommen Pernille! I dag er det søndag 2. august. Du går nå i 7. svangerskapsuke og har 237 dager (34 uker) til termin fredag 26. mars 2010 Vi er utrolig lykkelig, og jeg er veldig stolt! Håper alt går våres vei nå og at den lille spiren er frisk og sunn. Hilsen Pernille, nybakt baby-bærer!
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 1. august 2009 #2 Skrevet 1. august 2009 Så fantastisk!!!! Må bare gratulere deg hjerteligst, det er et lite mirakel du bærer under hjertet ditt nå. Ønsker deg alt godt i svangerskapet!! :-)
ladyeve Skrevet 1. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2009 Tusen tusen takk:) Det er et lite mirakel jeg bærer på ja.
barney Skrevet 2. august 2009 #4 Skrevet 2. august 2009 Gratulerer så mye!!! Jeg har selv PCOS. Er nå gravid med mitt tredje barn, jeg måtte gå på hormoner for å bli gravid med de to første, men denne gangen klarte vi det på egenhånd! Lykke til med graviditeten og kos deg med den voksende magen!!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 2. august 2009 #5 Skrevet 2. august 2009 gratulere så utrolig mye !!!!!
Ladycaliente Skrevet 2. august 2009 #6 Skrevet 2. august 2009 Så utrolig fantastisk. Dette fortjente dere virkelig. Ønsker deg masse lykke til i svangerskapet..kos deg med den lille voksende spiren:)
ladyeve Skrevet 3. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. august 2009 Tusen takk damer:) Jeg håper den lille spiren vil trives i magen min!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå