skorpionfruen Skrevet 1. august 2009 #1 Skrevet 1. august 2009 hvilken rekkefølge putter dere fyllet inn i skjellet/ lefsen da? Oppdaget i dag at jeg og sambo har helt motsatt, Hehhe viktige greier dette, men jeg har altså kjøtt og ost først. Så saus og rømme, til sist alt tilbehør og salat på toppen.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 salat først, så kjøtt, ost og taco saus og rømme til sist...
flypapir Skrevet 2. august 2009 #3 Skrevet 2. august 2009 Kjøtt først, så salat. Ost, saus og rømme på toppen
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 2. august 2009 #4 Skrevet 2. august 2009 Kjøtt først, salat mellom, ost på toppen. Bruker ikke rømme.
blåbæret Skrevet 2. august 2009 #5 Skrevet 2. august 2009 rømme, kjøttdeig, salat, tomat, mais og ost til slutt!
Lene~mor til tre Skrevet 2. august 2009 #6 Skrevet 2. august 2009 Kjøttdeig,mais,champingjong,tomat,hvitløksdressing,salat og litt dressing. + litt ost på stoppen
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. august 2009 #7 Skrevet 2. august 2009 Ost, kjøttdeig, makaroni, agurk og salat, dressing, bearnaisesaus, og hvis det er plass (i f.eks pita) har jeg ost og kjøttdeig igjen.
Sara Rompompei Skrevet 2. august 2009 #8 Skrevet 2. august 2009 Rømme, kjøttdeig, ost, salsa, mais, ananas, paprika og salat på toppen
Ranveig R Skrevet 2. august 2009 #10 Skrevet 2. august 2009 Tar det i den rekkefølgen eg får tak i ting på bordet. Har forresten aldri kjøtdeig oppi då eg ikkje et kjøt, pleier å ha bønner m/tacokrydder og sånn i staden for. Mmmmm! Men eg pleier å ha saus/rømme øverst. Trur eg.
Kulå Skrevet 3. august 2009 #11 Skrevet 3. august 2009 salatting, kjøttdeig, løk,tacosaus, rømme og litt salat på toppen der igjen. Rekkefølgen er VIKTIG, hehe ; )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå