Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #1 Skrevet 1. august 2009 Jeg og samboeren min har vært sammen i 2,5år og har en datter på 8mnd. Vi har hatt litt problemer de siste mnd. Vi legger oss ALDRI sammen lengre. Han skyller på at jeg legger meg for tidlig. Vanligvis legger han sei rundt 2 tiden om natten. Så i det siste har jeg prøvd å være oppe med han. Sport når kl nærmer seg 4 om vi skal legge oss, men da har han flere ting han må gjøre før han kan legge seg. Før la vi oss alltid sammen uansett. Sex livet er en katastrofe. Hatt sex 5ganger på 1år. Og da er det jeg som har tatt insjativet. Han kan like gjerne bli slapp midt under akten og han har aldrig kommet de siste 5 gangene. Hva skjer? Har også kommet med en del hvit løgner. Som om han har snakket med eksen på tlf, da sier han det aldrig. Om hun ringer mens sambo er på do og jeg sier til han at tlf har ringet. så forter han seg til tlf, men ringer ikke tilbake før jeg er vekke. Alle andre ringer han med en gang. Eksen hannes har også mann da. Han sier at han har kontakt i skjul fordi han vet jeg ikke liker kontakten. Hmm.. Og bilder av eksene vil han ikke kvitte seg med. Hvis jeg har vært på reise. Sagt over tlf til han at jeg skal legge meg, men den ene gangen fikk jeg ikke sove så da logget jeg meg på msn. Der var han, men logget seg fort av. Som om han har noe å skjule. Tror nemmlig han har noen han chatter med etter jeg har tatt kvelden. For ofte skal han betale regninger når jeg skal legge meg, men gjør det aldrig. I natt var det visst en bra film på tven til kl 05.00... Må også nevne at han går på tabletter mot angst. Der ligger skyllden for sexen i følge han. Føler han har blitt mere en venn nå. Men nå begynner jeg å lure... Tror dere han skjuler noe for meg? Forstår ikke noe lengre..
Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #2 Skrevet 1. august 2009 Vel, sikkert slemt å si det. Men mannen din tenner ikke på deg i det hele tatt lenger. Dette kan han ikke vise på noen klarere måte, er kanskje du som ikke vil innse dette. Kanskje dere burde snakke med hverandre og diskutere hvordan dere kan skille lag på en best og rolig måte ?
Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #3 Skrevet 1. august 2009 det hørtes ikke ut som en hyggelig situasjon,, først vil jeg si at jeg tror faktisk ikke han er utro mot deg.. menn har en evne til å skjemme bort, å bli veldig hyggelige mot kvinnene sine hvis de har andre på si.. får å lette samvittigheten,, men noe feil er det her så klart hvis han sliter med angst kan jo dette være med på å gjøre dagene han tunge.. han er kanksje deprimert.. ved å sitte å shatte flykter han fra virkeligheten, å kan utgi seg for å være noe han ikke er.. hadde du vært meg , hadde jeg nektet han å ha kontakt med eksen jeg, det er ikke aktuellt her hos oss .. fra begges sider... samme hvor mye venner de er.. det skaper usikkerhet. jeg har minnene etter min eks, og vil jo ikke kaste de, men de ligger gjemt i esker.. synes du skal ta en skikkelig prat med han.. å få alt frem, hvor det må skje ting, om dere skal fortsette.. en annen vinkling kan være at han egentlig ønsker seg ut fra forholdet med deg, og skyver deg vekk på denne måten, for da å håpe du snart skal ta opp temaet.. lykke til uansett.. mannfolk er en egen vrien rase=)
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #5 Skrevet 2. august 2009 Men tror heller ikke han er utro. Men merker altid når han har snakket men eksen i tlf at etterpå blir han veldig opptatt om at jeg har det bra og slikt. Han skyller på tablettene at det er de som gjør det slik at han pluttselig blir slapp og det ikke går for han. Og tatt dette opp for lenge siden, så er derfor jeg kuttet ut tanken på at han ikke tente på meg lengre. Men nå beynner jeg å lure igjen. Forstår ikke noe. Så må nok ta meg en prat med han. Skulle tro at hvis disse tablettene var unnskylldningen så ville han kose med meg på andre måter. Men neida...
Baila Skrevet 2. august 2009 #6 Skrevet 2. august 2009 Det er ikke sikker at han ER utro ennå, men han vil/ønsker å være det. Fantaserer om det, å chater med andre damer. Du får si det til han at dette er ikke akseptabelt lenger, snakk med han. Kommunikasjon er så utruligt viktig. Kansje han er deprimert, lei, vil flykte fra virkeligheten o.s.v.. Spør hva han egentelig vil, fortell han hva du ønsker. Men ver innstilt på å høre ting du ikke vil høre. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå