Gå til innhold

Slanking: Motivasjon etterlyses!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bør, må, skal snart slanke meg. Burde nok gå ned 15-20 kg iallefall. Men sliter sånn med motivasjonen, og hvordan jeg bør legge det opp.

Har gått på Grete Roede kurs tidligere, i en lang periode. Men har ikke råd til det nå. Må greie det på egenhånd, noen som har gode råd og erfaring med noe som fungerer bra?

PS: Jeg orker ikke pulverkurer eller helt sære dietter. Må kunne spise vanlig mat.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spis hver tredje time, og spis lite hver gang. Bytt ut brød med forkostblanding eller knekkebrød. Det har iallefall fungert supert her. Jeg har gått sakte ned i vekt, sånn at jeg vet at jeg ikke bare flyr opp igjen:)

Skrevet

Ta opp video med deg selv

Skrevet

Heisann.

Jeg begynte på tirsdagen faktisk, har som mål å gå ned 20 kg før mars til neste år :)

Jeg meldte meg inn i vektklubb.no på vg sine sider - anbefaler deg å ta en titt. Der får du vite hvor mye kcal du skal få i deg i løpet av en dag, og hvor mye kcal det faktisk finnes i forskjellige matvarer. Det er mange matvarer man spiser daglig, som an faktisk ikke tenker så mye på om er sunn eller ikke - f.eks kan den majomnesen du har på brødskiva tilsvare det behovet som skal dekke en middag..

ikke meninga å promotere, men er bare så gira :) det er forum der, hvor vi støtter hverandre, det er eksperter som følger opp og som svarer på spørsmål vi måtte ha - og man kan få skreddersy eget treningsprogram utifra det du selv liker og vil gjøre.

Fra tirsdag til idag har jeg gått ned 2.5 kg :D

Skrevet

Glemm at du bør, må, skal slanke deg.

Tenk at du VIL slanke deg!

Og den beste formen for vektnedgang kommer ved hjelp av trening. Så begynn å tren. Bli god og svett ca 1t per gang 3-4 ganger i uka og jeg lover du vil se resultater ganske snart.

Skrevet

15 kilo går fortere en du tror. Boms så har det gått et halvt år og du er nede i vekten som får deg til å bevege deg lettere, føle deg flott og få muligheten til å bruke de klærne du vil.

Råd som virker?! Tja, spis lite, sunt og ofte. Jeg klarer ikke å spise ofte, så jeg bytter heller ut ting jeg liker med ting jeg liker mindre. Ergo spiser jeg ikke så mye. Er nemlig altfor glad i fete sauser etc. Trening syntes jeg ikke hjelper så mye. Da kutter jeg heller ut et måltid. Jeg har gått ned 12 kilo et par ganger i mitt liv, men de siste 5 årene har jeg vært stabil. For meg så er det marsipan som har stor del av skylden når kiloene skyter i været.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...