Lola2016 Skrevet 1. august 2009 #1 Skrevet 1. august 2009 Det er noen tema her rundt denne frykten for å få denne influensaen. Selv har jeg lest at svineinfluensa er av type A som det står i fhi.no at den er av mildere grad enn sesong influensa B. Men de som kan svare på dette er vel kun de som har erfaring med denne svineinfluensaen? Har man hatt en gjentatte influensaer er man bedre rustet da? Det var bare noe jeg leste, men stoler ikke på tabloid avisene.,. vet om 2 som har vært syke. Kjenner dem ikke godt men de lever i beste velgående.
lillebie på`n igjen Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 jeg venter på svar fra sykehuset om jeg er smittet eller ikke . Får svar i morgen håper jeg! har hatt influensa over en uke- begynner å bli litt bedre nå!
ToTette! Skrevet 2. august 2009 #3 Skrevet 2. august 2009 Hei. God bedring. Får håpe for din del at det var svineriet, så er du i det minste ferdig med den Når tok du testen? Tar det så lang tid å få svar hvis man er gravid? Trodde det skulle gå litt raskere med gravide og andre i risikogruppen, enn med andre?
Lola2016 Skrevet 2. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. august 2009 Jeg ble også testet. Hadde vond hals, 38 i feber og vondt bak øynene. Ble testet en onsdag og fikk svar fredag samme uke. Den var negativ. Jeg vet ikke om testene blir negative hvis man har hatt lignende influensa A tidligere. Legen sa nemlig at noen (særlig over 30) kan være delvis imune pga tidligere møte med H1N1. Men tror nok jeg bare fikk en litt kjip sommerforskjølelse. Først 30 varmegrader og dagen etter 12 grader og regn.., ikke rart halsen sviktet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå