Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det du som hadde nettbutikk og solgte reima?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra:) Har du fått inn de under dressene du snakket om i ull? Har kjøpt høst-dressen, men de visste ikke om noe i ull til å kneppe på.

(de visste forressten ikke at det var knapper i det hele tatt før jeg sa det!)

Skrevet

oi... kanskje de trenger et kurs? hehehehe ullen har ikke kommet enda, men venter den inn om kort tid egentlig. Hvilken str skal du ha? Hele dresser er opp til str 104.

Skrevet

Ja, de på barnashus altså!;) Jeg trenger i 92... Vet du hva prisen blir, og når de er ventet å komme? altså om det er uker eller måneder

Skrevet

Jeg tror prisen er 399. Hvilken dress kjøpte du? Jeg håper de kommer i løpet av uken, men man kan aldri vite med reima. Kan sende deg en pm hvis du vil?

Skrevet

Ja, bare å sende:) Reimatec malli/style står det.

Skrevet

malli = style på finsk tro jeg.....:) Samme det egentlig... bare jeg som er nysgjerrig.

Skrevet

Haha, genialt! Hun på barnashus sa det var fargekoden;) Jeg hadde nemlig sett et annet navn på internett og skulle ha den. Dahlia står det på siden til Barnashus. Men nå ser jeg også at det er den jeg har kjøpt! Blir jo helt forvirret her jeg nå:P

Skrevet

Ja, jeg la min elsk på den med en gang:)

Skrevet

Litt nysgjerrig igjen jeg da.... fikk du råd om vask og vedlikehold da?

Skrevet

Nei, jeg fikk bare en kvittering;) hehe... Men jeg har lest på nettet og fått med meg at den endelig kan tørkes i tørketrommelen! Og det savnet jeg med den gamle som vi fikk. Den måtte henge år og dag på tørkestativet! Men, hun sa jeg måtte ta godt vare på kvitteringen i tilfelle den måtte byttes:s Har jeg aldri opplevd at noen i butikken har sagt før, så ble litt skeptisk:p hehe...

Skrevet

Nei, reklamasjon var vel ordet hun brukte;)

Skrevet

Ja litt merkelig egentlig hehehehe vi har omtrent aldri reklamasjoner på Reima. Vask den så lite som mulig er mitt beste råd. Putt den heller i dusjen. Spray den i rumpa og på knærne med skoimpregneringspray.

Skrevet

Nei, var det jeg også stusset på;) Har aldri hørt noe negativt om de dressene! Å? Hvilken som helst skoinpregnering?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...