Gjest Skrevet 1. august 2009 #1 Skrevet 1. august 2009 at humler brenner....... de gjør ikke det..... de stikker..... stakkars eldste snuppa som var så uheldig å få en mellom ryggenb og bilsetet i dag. Jeg kjørte nesten av veien!
Gjest Skrevet 1. august 2009 #2 Skrevet 1. august 2009 JA di stikker! det fikk jeg oppleve som liten! Tøff som jeg skulle være å tråkke på humlene,helt tilfeldig satt jeg meg ned på en humle som stakk seg inn i skinka mi,hadde badedrakt på,og når jeg reiste meg så hang den enda der :S Stakkars snuppa di det gjør faktisk veldig vondt!
-MtG- Skrevet 1. august 2009 #3 Skrevet 1. august 2009 Trodde de beit jeg, nesten sånn som klegg? Hmmm.... Har forresten også hørt at de brenner, men det er vel fordi man får en brennende smerte, men mange tror jo de brenner på ordentlig. Brennesler sier man jo også at brenner, men de stikker jo også. De har tusenvis av bittesmå pigger som stikker seg inn i huden. Akkurat som brennmaneter.
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 1. august 2009 #4 Skrevet 1. august 2009 JA de stikker, men stikket kjennes ut som det brenner..... derfor er det mange som sier og tror at humlen brenner....he he he synes veldig synd på jenta de.Føler med henne. da jeg var 3-4 år fikk jeg humlestikk under armen.... husker det som vondt ja:-/
Gjest Skrevet 1. august 2009 #5 Skrevet 1. august 2009 Hun hyyyyyylte:( Jeg er forresten allergisk mot veps så derfor kjørte jeg nesten av veien. Tok jo litt tid før jeg fikk den ut av vinduet og den var rimelig hissig! Vi snudde og kjørte tilbake til apoteket. Fikk en salve som virket rimelig fort. I tillegg lærte vi jo noe for vi måtte jo ggogle humle når vi kom hjem.
Gjest Skrevet 2. august 2009 #6 Skrevet 2. august 2009 Ja, jeg lærte også noe nytt, tidligere i sommer. Minsten tråkket på en humle. Har lært at de biter.
Bunnies by night Skrevet 2. august 2009 #7 Skrevet 2. august 2009 Ja, den stikker og det gjør skikkelig vondt! Jeg fikk humlestikk da jeg var ti år - husker det som det var i går *ler* Synes ikke vepsestikk er så ille, men humlestikket var innmari vondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå