Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #1 Skrevet 1. august 2009 til dere som er flink å spise lavkarbo og holder dere unna sukker, vanlig sjokolade og spiser minimalt med karbohydrater. Og som har uren hud eller hadde... Har dere fått bedre hud etter dere endret kostholdet? Jeg har etter svangerskap og amming fremdeles uren hud. Fått mer nå og på andre steder i ansiktet. Men jeg er ikke helt ekstrem, men det er alltiod noen kviser rundt i hele ansiktet... Noen som bare har kuttet sukker som har fått bedre hud?
lindynatt Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 Det er en myte har jeg lest et eller annet sted at kostholdet påvirker kviser og uren hud. For meg hjalp metformin, er kvitt kvisene i fjeset (hadde ikke såå myye men mer i midten av 20 årene enn i tenårene nesten) Kanskje det kan ghjelpe deg også? kviser er jo et produkt av hormoner.. veldig mange får f.eks en stor kvis rett før mensen, altså også de som ikke har pcos
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #3 Skrevet 2. august 2009 jeg har et glass med metformin stående, men jeg e blitt så tynn nå, at jeg har ikke lyst til å bli så mye tynnere... prøvde de noen dager før jeg var hos spesialisten min, som gav meg pergo (fastlegen gav metformin) og jeg blev kvalm og følte meg gravid med alle symptomer... men jeg kan prøve og se... går du på metformin fremdeles? Eller var det etter du gikk på de, hvor lenge?
Regnbuesau Skrevet 3. august 2009 #4 Skrevet 3. august 2009 Huden min ble mye bedre av å spise riktig. Jeg har kuttet ut alt av sukker (og karbohydrater), og jg har ikke sett så mye som ei kvise i ansiktet siste to dagene. Er veldig fornøyd! Har vært mer i frisk luft og sol den siste tia også, det hjelper
lindynatt Skrevet 4. august 2009 #5 Skrevet 4. august 2009 Metformin er jo ikke slankemiddel og det lønner seg å starte på en tabelett og kun øke dosen etter en god stund.. Ja jeg tar det fremdeles, uten blir kroppen rar og ekkel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå