Gå til innhold

Magebilder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har vert eller skal til fotograf for å ta bilder av magen? =) Eller skal dere vente å bruke pengene på fotograf når babyen er komt?

Jeg har voldsomt lyst å ta magebilder. Men jeg er lite krativ eller fantasifull. Er det fotografen som kommer med forslag til setting, antrekk og slik? Eller må man komme på det selv?

Hvor mye koster slikt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok mange magebilder forrige helg :) vi ble kjempefornøyde! Har lagt ut noen på siden min, bare å kikke hvis du vil ha noen ideer :) Utrolig koselig å ha. Vi tenkte vi skulle lage en liten rammeserie med noen gravidbilder, og så videre etter lille jenta vår har blitt født :) Gull verdt!

Skrevet

Det fulgte med et gavekort hos Fame i en av gratispakkene man får, husker ikke om det var Rimi, Apoteket, Lindex eller Bam. Trooooor det var Bam. Men det kan man jo bruke. Ellers har vi bare tatt bilder selv, og velger å spare gavekortet til søskenfotografering når babyen kommer :-)

Skrevet

Har tenkt på å dra å ta noen gravidbilder, er i uke 35 no så må vell få gjort det om ikke så lenge:)

Blir nok å ta med samboer på noen av bildene og noen bare av meg.

Syns selv det er veldig fint med litt bar hud, naturlig og i svarthvitt:)

De fleste fotografer er behjelpelig med setting og forslag til antrekk osv,

har selv vært borti noen fotografer som står for sminke og hår

før fotografering. Blir nok sikkert å satse på det selv=)

Skrevet

Du trenger ikke gavekort for å ta gratisbilder på Fame. Sjekk hjemmesidene deres om du har Fame i nærheten. Da får du fotografering samt et bilde gratis. Skal du ha flere bilder kan det imidlertid bli svært dyrt....

Skrevet

Jeg,min mann og mine 2 barn benyttet oss av Fame's kampanje nå,gratis fotografering og et gratis bilde i str 13 * 18.

Vi tok sorthvite magebilder(bar overkopp på oss alle) Og vi ble KJEMPEFORNØYDE!!! Så vi bestilte 3 bilder, 2 stk 13 * 18 a kr 800,- og 1 stk 20 * 25 kr 1000,-

Synes dette var vel brukte penger jeg iallefall;) Og gleder meg til å hente bildene om 2-3 uker :)

Skrevet

vi tok magebilde selv, fant ut at det var litt morsomt å ha siden dette er 3 og siste barnet:)

vi bare hang opp et svart laken over døra, så bakgrunnen ble svart, også tok mannen min bilder av magen, jeg holdt på magen da. bestilte det i svart hvitt.. ble veldig fint:) og ti ganger billigere enn hos fotograf!:)

Skrevet

Hei

Jeg var og tok noen kjempe stilige bilder hos Dalsgren. De holder til i Askim ca 40 min med bil i fra Oslo. To kjempe flinke jenter og meget hyggelig priser. Jeg tok vel 20 bilder og alle disse fikk jeg i høyoppløselig på cd, slik at jeg kan printe ut så mange jeg vil. Plukket også ut en del bilder sammen med fotografen som jeg fikk på fotopair. De har pakketilbud fra 950 kr til 2450kr. Har tenkt å ta med lillemann når han kommer også :-)

De holder til helt ved toget, så hvis man ikke har bil så er det bare å ta toget helt frem til døra.

http://www.dalsgren.no/?a_id=660

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...