Sjokoladetyven Skrevet 1. august 2009 #1 Skrevet 1. august 2009 Har hørt at SFO starter på mandag... men hvordan kan jeg vite det uten å ha fått høre det av noen andre? Får man ikke noe brev om oppstart ellernoe??
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. august 2009 #2 Skrevet 1. august 2009 går han i barnehage nå? i tilfelle burde jo dem vite. kommunenshjemmesider burde opplyse om det. og selvsakt brude dere fått skriv om det!
Fire småtroll Skrevet 1. august 2009 #3 Skrevet 1. august 2009 Har du 1.klassing? SFO starter til mandag og det skulle du fått beskjed om på foreldremøtet dere hadde i våres en gang. Det er nemlig sånn at om du skal benytte deg av SFO i skoleferiene må du levere en svarslipp på forhånd og informere om dette. Alle som har søkt plass fra skolestart skal ha fått denne informasjonen og svarslippen med priser (en må betale ekstra i skoleferiene) før ferien. Sånn er det ihvertfall her, så alle som skal ha ungene på SFO nå frem til skolestart måtte levere en svarslipp på det i mai/juni en gang, husker ikke datoen siden jeg skal ha min sønn hjemme..
Prins&Prinsessa Skrevet 1. august 2009 #4 Skrevet 1. august 2009 Jeg er gruppeleder ved en stor sfo og har mye med det der å gjøre hos oss, og vet hvordan andre gjør det. Er for tiden i permosjon, men sfo åpner mandag. Vist du skal ha plass fra 1august har du fått papirene værtfall,da kan du jo bare ringe mandag å spørre, de er nok på jobb skal du se. men hos oss sender vi og ut med papirene en svarslipp så vi vet hvor mange ansatte vi må ha på jobb disse dagene. Derfor går jeg ut fra at deres sfo også har gjort dette. Men har du ikke fått plass kan du jo bare ringe mandag å spørre om plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå