Gå til innhold

Uke 9 lengde på fosteret


Rosemora

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke ni og har pga diverse vært på UL og da var den 22 mm lang, ifølge sidene her på BIM skal den være ca 18 mm lang i slutten av uka. Jeg er 9 + 2. Noen andre som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du ser på ukene i BIM så må du se på den uken som er etter den du er i, altså uke 10 (dette fordi når du er 9+x så er du inne i din 10'ende uke, veldig merkelig at BIM har det slik). Jeg vil anbefale å gå inn på babyverden.no, der er det en mye bedre og utfyllende beskrivelse av uke for uke, og der står det helt klart om hvilken uke det er snakk om!

 

Uansett, at spiren din nå er 22 mm lang, er helt innenfor normalen, både hos BIM og babyverden. Jeg er 9+4 i dag og fikk se peanøtt på 19 mm her om dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle vokser forskjellig.. legen sa jeg hadde en stor knøtt inni der.. på 18mm.. og da var jeg 8+0:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så men når jeg da er 9 + 3 f eks, så er jeg egentlig inne i tiende uke? Legen sa uke ni også. jeg vet at jeg holder på å fullføre slik at det snart blir ti uker, men hva kaller man det da? Jeg sier at jeg er i uke ni men er jeg egentlig i uke ti? Og hvilken uke snakket da legen om, for han sa at jeg er i uke ni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...