Gå til innhold

Noen andre som er ensomme???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva gjør dere på dagtid?? jeg er for det meste kun me datteren min på noen mnd... =) er veldig kjekt,går turer osv.men er veldig ensom og å ikke være med noen andre liksom... spess om kveldene når barnet mitt har lagt seg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja helt enig med deg, ikke så mye å gjøre når barna sover,,

Skrevet

På dagtid gjør jeg fint lite! Jeg og bf drev gård. Han var ukespendler og jeg var hjemme på gården. Jeg trappet veldig ned på jobben i vinter når lillebror ble syk. Barna var i bhg 3 dager i uken, og har nå plass 4 dager i uken fra høsten.

De er 2 og 4 år.

På kveldstid gjør jeg heller ikke så masse. Jeg sitter hjemme, på dataen, evnt ser tv, vasker, vasker klær, rydder ol.

Det er egentlig ganske kjedelig ja!! =(

Skrevet

Familie, venner, bekjente fra tidliger jobb/skole du kan ta opp kontakten med igjen? Ofte så skal det ikke mer til en å ta litt initativ så kommer mye av seg selv.

Barselsgupper ved HS, babysang, baby svømming, finnes det noe sånt der du bor? Mange jeg kjenner som har funnet gode venniner på sånne arrangerte aktiviteter gjenom HS.

Jeg vil ikke si jeg fikk tid til å bli ensom, flyttet da lillegutt var 4,5 mnd, da kjedet jeg ræven av meg og orket ikke mer. Jeg var heldig, hadde bodd i utlandet tidligere -så hadde et nettverk i utlandet å flytte tl.

Uansett, er bare i en periode på 1 års tid kanskje? Så kan du vurdere barnehage for småen og komme deg ut blandt folk igjen med jobb/skole selv.

Det blir bare kjekkere å kjekker selskap i barna!!

Skrevet

nja har prøvd og ta kontakt me noen...men alle er liksom så opptatte me sitt....de jobber så er de jo me typen..:S så er lett å føle seg litt masete....

har prøvd og snakke me hs om ikke det er noe treff for oss litt yngre enn de eg går i gruppe me...( de er 30-40 år) men hun var ikke så veldig villig til å hjelpe meg der... har også prøvd å bytte gruppe til mai gruppen(jeg er i april gruppen) pga har en gammel skole veninne der...men det sa helsesøster var helt uaktuelt...S

men har tenkt å begynne på baby svømming,=) men syns virkelig ikke helsestasjonen er noe behjelpelig...

ja var heldig du:) her er jeg for det meste alene med babyen,så merker eg savner å prate me voksne mennesker liksom..hehe.. hadde masse venner før eg ble gravid.... men de kuttet ut all kontakt da eg ble gravid.og da er de ikke noe å sammle på heller...:P

ja tenker det blir lettere når babyen blir litt eldre,da kan hun jo dra på overnatting til faren sin og... og da er det jo lettere å finne på noe med venner....=)

Skrevet

hvor bor du da?

jeg er i akkurat samme situasjon som deg..unne godt tenkt meg å bli kjent med noen i samme situasjon.

Skrevet

Nå kjente jeg at jeg ble litt sur... HS sa nei?!! Synes du burde ringe henne opp igjen, eller om du er tøff - gå å prat med henne og si det du har sagt her; at du er litt ensom og tror du kunne ha bedre selskap for deg og babyen i mai gruppen.

For en kjip HS...

Hvor bor du henne da, kanskje du kunne lagt ut et innlegg her på anonym eller skravle om aktiviteter i ditt distrikt siden HS ikke er behjelpelig? Fått noen hint om hva som sjer for foreldre som går hjemme med små barn der du bor.

Har drukket 2 glass med vin nå, så litt engasjert her, men hun helsesøsteren din synes jeg du burde prate med igjen altså, evt bare møte opp på mai gr. Hehe ;)

Lykke til!

Og drit i om du føler deg masete, ofte så trenger bare et lite kick i ræven...det har jeg fått erfare! Enda det virker som om alle har et rikt sosial liv så lover jeg at det er ikke bare deg som sitter hjemme og kjeder seg om dagene/kveldene!

Skrevet

Jeg bor i bergen..=)

ja hs sa nei,utrolig dårlig gjort syns eg... men skulle jo bare møtt opp på mai gruppen som du sier:P hehe... får høre igjen me helsesøsteren...men får nok bare nei igjen....vet vis eg hadde kommet i den gruppen hadde eg fått en del venner derfra siden det er noen eg kjenner der... har jo prøvd å ta kontakt me hun ene skoleveninnen min men hun er jo kun me samboeren sin...kjønner ikke hvorfor ikke gidder å treffe vennene sine forde de har samboer... eg var jo samboer me bf i 5 år men hadde altid tid til vennene mine=)

har foresten og spurt henne om hun kan kontakte de småbarnsmødrene som bor i nærheten om de er intrisert i å treffes sånn innimellom å gå turer å prate=) men må bare le av hun hs, hun var ikke så veldig ivrig,spurte henne i juni men hun skulle se om hun fikk ringt rundt i august en gang...jaja får no bare se =)så føler eg har prøvd og kommer ingen vei:P

Men TUSEN TAKK for svar=)=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...