Gå til innhold

Hvilken kjendis er DIN SUPERHUNK! :P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var lite liv her inne.

Min superhunk må nok være Johnny Depp, som captein Jack Sparrow! kunne gjerne vært stranda med han på ei øde øy og en flaske med rom :P

Videoannonse
Annonse
Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

Ralph Fiennes! Najs.

Skrevet

Mmmmm... Johnny Depp her også!

* ingen over,ingen ved siden*

Skrevet

jens stoltenberg. han hadde jeg tatt glatt

Skrevet

Hvem er han? Kjenner jeg er litt svak for colin Firth (?), han som spiller den gode mannen i Bridget Jones Dagbok, og er med i Mamma Mia... Er ikke superkjekk, men har den kjløige sjarmen.. oohh, frysninger :)

Skrevet

Johnny Depp og han der danske Mats...et eller annet.

Hjelp meg noen...Mortensen? Eller?

Skrevet

Haha, Jens? ja kanskje det. Han er så grei, så hadde vært artig å sett om han har noen dirty side liksom :P

Skrevet

Mats, han som var sammen med hun Maria Bonnevie?

Skrevet

Johnny Depp............

Skrevet

Da har vi HELT samme smak, HI;) snaxy, ass! *sikle* Hadde ikke vært meg imot å drikke rom med ham, nei. Kunne delt en pakke mariekjeks med ham også, og alle kjeksene hadde vært igjen i pakken;) Bare jeg fikk smake på den orntlige godisen hans:)

Skrevet

Storkoser meg når jeg ser Top Gun fra 1987, med unge Tom Cruise og Val Kilmer :P

Skrevet

Ville hatt problem med å velge mellom Hugh Grant og Robbie Williams. Kunne sikkert greid begge i løpet av en helg:)

Skrevet

Mads Mikkelsen mener du vel....

Ganske nice han oxo ja!

Skrevet

- Patrick Swayze i dirty dancing 1 *sikle*

Skrevet

jens må jo være en bra elsker. han er jo en den mannen i norge med mest glimt i øye :D

jeg tror at jeg kunne hatt det alvorlig morsomt med han... hihi.

og om han ble kjedelig så kunne jeg bare sakt "lat som at jeg er Siv Jensen". så hadde det nok blitt liv i stua... haha

Skrevet

den var liksom til anonym 22.19

Skrevet

22:28 Hva med å ta han helt på senga, faktisk sjokkere han dypt inne i hjerterota? :) Hadde nok storkost meg ja :P Snille gutten skulle ha fått noe annet å tenke på.

Skrevet

Jeg er så sinnsykt enig med deg Emma. Paul Walker!!!! Dritfine øyner....slike øyner som jeg kunne drukne i *sukk*

Skrevet

Å hva er det han heter, han som spilte i Iron Man?? kan se den filmen om og om igjen, går aldri lei - sexy, glimt, sympatisk, og den kule holdningen.. *sukk*

Skrevet

Vin Dielsel <3 ohh looord !!

Skrevet

Johnny Depp...eller Axl Roses :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...