Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #1 Skrevet 1. august 2009 Som finner våre lesbiske "meddibbere " noen hakk mer reflekterte enn snittet her inne? Leser for det meste her, skriver ikke så mye.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #2 Skrevet 1. august 2009 Er det bare meg som ikke vet hvem som er skjev og hvem som er straight her inne? Og jeg skriver visslig like mye som jeg leser.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #4 Skrevet 1. august 2009 Helt enig, mye mer reflekterte enn gjennomsnittet. Ett par hakk mer intelligente også.
Gjest Skrevet 1. august 2009 #5 Skrevet 1. august 2009 Er det bare meg som finner dette innlegget noen hakk dummere enn man kunne ønske seg, noe som i og for seg plasserer det på snittet her inne?
Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #6 Skrevet 1. august 2009 når man er anonym, hvordan skal man vite hvem som er lesbisk?
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 1. august 2009 #7 Skrevet 1. august 2009 Jeg har mange lesbiske venninner, noen meget reflekterte og andre ikke såå reflekterte..like stor forskjell på dem som på andre, vel.. Jeg tror heller du bare legger bedre merke til de som virker spesielt intilligente her inne, og som du vet er lebiske.. hvordan vet du hvilke anonyme som er gay, forresten?:-)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #9 Skrevet 1. august 2009 hehe, jeg merker ikke forskjellen jeg da. men nå vet jeg ikke hvem som er og ikke er. men merker ikke noe spesielt mellom vennene mine
Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #10 Skrevet 1. august 2009 Jeg kan ikke snakke for andre, men jeg deler ikke den oppfatningen. Vet bare om to lesbiske dibbere og den ene synes jeg rett og slett ikke noe om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå