lengter daler ned i skjul... Skrevet 1. august 2009 #1 Skrevet 1. august 2009 jeg våkna idag med super vondt i hodet. har hatt det i hele dag til tross for paracet, tung i kroppen og veldig trøtt, sov 3 timer midt på dagen, men ble ikke bedre. ikke forkjøla, nyser litt bare. hva kan dette være da? blir helt skjelven i hele kroppen av å bevege meg. orker ingenting.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 1. august 2009 #3 Skrevet 1. august 2009 Kan bare si utifra hva barnet mitt hadde.. Men der var han litt slapp tirsdag, onsdag fikk han plutselig over 40 i feber og vondt i hele kroppen.. Torsdag fortsatt 40 i feber og begynte da i tilegg og få vondt i halsen.. Da startet vi på Tamiflu så videre vet jeg ikke...
Libido- Skrevet 1. august 2009 #4 Skrevet 1. august 2009 Spm: Hvilke symptomer får mennesker som er smittet av influensa A(H1N1)? Svar: Symptomer ved influensa A(H1N1) hos mennesker ligner på symptomer som oppstår ved vanlig influensa - som feber, hoste, vond hals, kroppsverk, hodepine, frysninger og tretthet. En del av pasientene har rapportert diaré og oppkast. Sykdomstegnene starter gjerne brått, med feber og allmennsymptomer som første tegn. Fra Mexico meldes det om symptomer som likner alvorlig lungebetennelse. I likhet med sesonginfluensa kan influensa A(H1N1) forverre en underliggende kronisk sykdom. www.fhi.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå