nesten30 Skrevet 1. august 2009 #1 Skrevet 1. august 2009 Jeg har nå tre par..... men er usikker på hvor mange jeg trenger ?
ifie Skrevet 1. august 2009 #2 Skrevet 1. august 2009 Tror ikke jeg hadde fler enn tre par sist. Det er så greit med de ullinnleggene, for man skyller de bare i lunkent vann i springen, så er de rene! Mens de tørker bruker man et annet par
ifie Skrevet 1. august 2009 #4 Skrevet 1. august 2009 ... også kan man jo bare kjøpe fler om man føler man trenger det
Sarah & Marcus mamma Skrevet 1. august 2009 #5 Skrevet 1. august 2009 jeg hadde to ullinnlegg i hver bh... frøs slik... selvom jeg fødte i mai sist.. hadde bare disse to parene da, vasket dem om kvelden og da tørket de til morgenen... sov ikke med dem...
Amanter<3 1+venter tvillinger Skrevet 3. august 2009 #6 Skrevet 3. august 2009 Så praktisk:) Mamma har faktisk strikka to par til meg, etter oppskrift i ei babystrikkebok (Myk Start). Lurer på om det muligens er lanolin i ulla òg, er ikkje sikker. Har kjøpt ein pakke eingongsinnlegg på apoteket i tillegg, men det er kanskje ikkje nødvendig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå