Gå til innhold

ER DET NOEN VESTFOLDINGER HER ????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært fint å bli kjennt med andre gravide her...

jeg er 26 år fra larvik.

mistet min førstefødte i fødsel i 2003. har en gutt på 4 år, og nr 3 i magen =O) termin en gang etter jul =O)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fra Stokke, og har termin 22 september, med førstemann :) Vet det er noen vestfoldinger her inne, men er ikke mange som gir seg til kjenne. Har prøvd på en lignende tråd som denne jeg og ..

Skrevet

Fra Sandefjord. På vei med nr to med termin 27. sept. Har en snart tre år gammel jente fra før. (født 25.sept, så kan bli spennende dette her.... ;-))

Skrevet

Jeg bor litt utafor Sfj og er på vei med nr 2 med termin lille julaften;) Førstemann er 2 år idag:)

Skrevet

Jeg er fra Tønsberg, 31 år, også på vei med nr. 2 med termin rundt 24 januar foreløpig. :)

Skrevet

Stavern her.....termin med nr 3 i begynnelsen av oktober. Ellers har jeg gutt fra 2001 og jente fra 2003. Så dette blir en riktig attpåklatt!

Skrevet

Er fra Sandefjord.

Termin 2 sep.

Er selv 22år,og venter min første:)

Skrevet

Sandefjord her og! Vi har treff vær uke nå, så bare å henge så på :-)

Er strax 28, venter nr2 med termin 3.okt . Føler meg høygravid som bare det ikveld *flirer*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...