Bæibidoll Skrevet 1. august 2009 #1 Skrevet 1. august 2009 Hadde vært fint å bli kjennt med andre gravide her... jeg er 26 år fra larvik. mistet min førstefødte i fødsel i 2003. har en gutt på 4 år, og nr 3 i magen =O) termin en gang etter jul =O)
AussieAnette Skrevet 1. august 2009 #2 Skrevet 1. august 2009 Jeg er fra Stokke, og har termin 22 september, med førstemann Vet det er noen vestfoldinger her inne, men er ikke mange som gir seg til kjenne. Har prøvd på en lignende tråd som denne jeg og ..
Dane Skrevet 2. august 2009 #3 Skrevet 2. august 2009 Fra Sandefjord. På vei med nr to med termin 27. sept. Har en snart tre år gammel jente fra før. (født 25.sept, så kan bli spennende dette her.... ;-))
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 2. august 2009 #4 Skrevet 2. august 2009 Jeg bor litt utafor Sfj og er på vei med nr 2 med termin lille julaften;) Førstemann er 2 år idag:)
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 2. august 2009 #5 Skrevet 2. august 2009 Jeg er fra Tønsberg, 31 år, også på vei med nr. 2 med termin rundt 24 januar foreløpig.
Snuttemor Skrevet 3. august 2009 #6 Skrevet 3. august 2009 Stavern her.....termin med nr 3 i begynnelsen av oktober. Ellers har jeg gutt fra 2001 og jente fra 2003. Så dette blir en riktig attpåklatt!
cmadelen<3Angelica<3 Skrevet 3. august 2009 #7 Skrevet 3. august 2009 Er fra Sandefjord. Termin 2 sep. Er selv 22år,og venter min første:)
Happy2BeMumTo3 Skrevet 3. august 2009 #8 Skrevet 3. august 2009 Sandefjord her og! Vi har treff vær uke nå, så bare å henge så på :-) Er strax 28, venter nr2 med termin 3.okt . Føler meg høygravid som bare det ikveld *flirer*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå