Gjest Skrevet 1. august 2009 #1 Skrevet 1. august 2009 Skal ta fly på fredag,og jeg har flyskrekk! Er første gang jeg skal fly alene uten noen med meg ( å herregud,hørtes jo ut som ett lite barn nå!! ;P) Jeg gruer meg jo! Sist jeg var ute å fløy var i fjor,da ble det litt turbulens og jeg begynte å hylgrine,fy søren,skjer det denne gangen og så blir jeg flau! For da kan jeg ikke gjemme meg bak mannen når jeg hulker hehe.
Seven Skrevet 1. august 2009 #2 Skrevet 1. august 2009 Jeg kan bare ønske deg lykke lykke til. Selv har jeg også en tendens til å få katastrofetanker, og det er enda verre etter at jeg ble mor. Men du må tenke på at det er større sjanse for å omkomme i bilulykke og at flykapteinen helt sikkert har en familie han også vil komme hjem til...:-)))
Gjest Nydelige Christina&Nathalie Skrevet 1. august 2009 #3 Skrevet 1. august 2009 hihi..lest innlegget mitt da? du vet jo allerde at jeg har angst for å fly da men... men det går nok fint skal du se..tubulens er ikke det jeg er mest redd for..hater takeoff og landinger jeg:( rart det der...etter jeg fikk barn så er jo helt livredd å fly, at jeg skal bli borte fra ungene mine...
Gjest Skrevet 1. august 2009 #4 Skrevet 1. august 2009 Får drikke 10 øl før jeg går ombord,da blir jeg nok modig hehe Neida. Men uff,ja jeg vet du har flyskrekk,du skal jo reise mye lengre enn meg!! Flyskrekken min må ha kommet med fødselen av ungene,for jeg var ikke redd før!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå