Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #1 Skrevet 1. august 2009 for min del...Brasil.Men vil gjerne få andre tips
Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #2 Skrevet 1. august 2009 kommer an på hva behovet er. Hvis man bare skal sole og bade og gjøre absolutt ingenting: Nausicaa Beach på Kypros (star tour). Litt mer aktivitetsferie og med større barn: Korsika. Fantastisk landskap og alt man har sett på tv: Hawaii. Charter for par uten barn: Parga eller Kefalonia i Hellas. Storbyferie: Palma de Mallorca
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 1. august 2009 #3 Skrevet 1. august 2009 Barcelona og Bangkok er mine favorittsteder:-)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #4 Skrevet 1. august 2009 Maldivene. Hvit strand, turkist vann, palmer, bølgeskvulp, og et fantastisk undervannsliv:) Syntes også Mexico var fantastisk- hadde en perfekt sammensatt ferie med strand, dykking, by, steder uten turister, og seerverdigheter når vi reiste rundt på yucatan-halvøyen. Deilig å veksle mellom et par dager på stranden ved et turiststed hvor det var enkelt å være og lett, til strender nesten helt uten folk og turister, men hvor det ikke var så lett å få tak i en brus, og mellom en moderne by til en liten by hvor man fikk se det "ordentlige" Mexico.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #5 Skrevet 1. august 2009 Hadde jeg kunnet skreddersy alt, så hadde plassen blitt Naxos(Kykladene), severdigheter f eks Santorini eller Egypt, maten Marokko, og kveldslivet.... tja, ikke er jeg det store festmenneske på turer, men Agia Napa på Kypros er da litt OK;)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #6 Skrevet 1. august 2009 Mitt yndlingssted er Pattaya i sør-.thailand, og phuket i nord-thailand Drømmer konstant om å reise tilbake. Vi bodde på Djuangitt (?) Resort på Patong Beach i Phuket. Helt fantastisk å kunne utforske forskjellige badestrander og øyer i nærmiljøet. Fint for barnefamilier. Når vi var på ferie i Pattaya, så bodde vi på Hard Rock Hotel. Det må sies å være det kuleste ferieanlegget jeg har vært på.Var bare å gå over gaten fra hotellet så var man på stranda. Hotellet hadde også laget en egen strand ved bassenget, hvor halve bassengbunnen var fylt med sand! Med palmetrær og bungalower i bakgrunnen, og en bar like ved så var det ikke mange dager vi faktisk gikk til stranda supert spa-anlegg, treningsenter og tennisbane i tillegg - og forskjellige lekerom til barna. Må tilføye at det og var ett digert hoppeslott i bassenget vegg i vegg med hotellet så lå Hard Rock Cafe, supert å kunne gå dit til lunsj eller middag. var også live-musikk der hver kveld. Står absolutt høyest på ferielista når barna er blitt litt eldre.
Figa Skrevet 1. august 2009 #7 Skrevet 1. august 2009 Bangkok er den mest spesielle storbyen jeg har vært i. Vi var der også da de feiret nyttårsaften (da kliner de hvitmaling i ansiktet på deg og kaster vann på deg for å bringe lykke) og det er virkelig noe å oppleve. Magen's Bay på St. Thomas i Karibien er den vakreste stranden jeg noen gang har vært på. Milevis med hvit sand og turkis hav. Nydelig!
Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #10 Skrevet 1. august 2009 I Abu Dhabi bodde min tantes familie, grunnet jobben til onkel.. Hun sa det var en fæl plass å bo. Heller Quatar. Jeg liker best Torrevieja...
Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #11 Skrevet 1. august 2009 Singapore. Vært der 2 ganger, og kommer ganske sikkert til å reise dit igjen. Ellers liker jeg Hellas godt, men må ikke være for turistifisert. Og det bør være Kykladene, altså "hvite hus med blå tak og dører"-stil. Har vært på Syros og Naxos. Syros = ingen turister, hvertfall ikke nordeuropeiske/skandinaviske. Naxos betyr jo noe mer turister, men syns allikevel det var ok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå