Gå til innhold

Hvor er den beste plassen du har vert?by,charter eller hvor som helst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

for min del...Brasil.Men vil gjerne få andre tips :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer an på hva behovet er. Hvis man bare skal sole og bade og gjøre absolutt ingenting: Nausicaa Beach på Kypros (star tour). Litt mer aktivitetsferie og med større barn: Korsika. Fantastisk landskap og alt man har sett på tv: Hawaii. Charter for par uten barn: Parga eller Kefalonia i Hellas. Storbyferie: Palma de Mallorca

Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

Barcelona og Bangkok er mine favorittsteder:-)

Skrevet

Maldivene. Hvit strand, turkist vann, palmer, bølgeskvulp, og et fantastisk undervannsliv:)

Syntes også Mexico var fantastisk- hadde en perfekt sammensatt ferie med strand, dykking, by, steder uten turister, og seerverdigheter når vi reiste rundt på yucatan-halvøyen. Deilig å veksle mellom et par dager på stranden ved et turiststed hvor det var enkelt å være og lett, til strender nesten helt uten folk og turister, men hvor det ikke var så lett å få tak i en brus, og mellom en moderne by til en liten by hvor man fikk se det "ordentlige" Mexico.

Skrevet

Hadde jeg kunnet skreddersy alt, så hadde plassen blitt Naxos(Kykladene), severdigheter f eks Santorini eller Egypt, maten Marokko, og kveldslivet.... tja, ikke er jeg det store festmenneske på turer, men Agia Napa på Kypros er da litt OK;)

Skrevet

Mitt yndlingssted er Pattaya i sør-.thailand, og phuket i nord-thailand :)

Drømmer konstant om å reise tilbake. Vi bodde på Djuangitt (?) Resort på Patong Beach i Phuket. Helt fantastisk å kunne utforske forskjellige badestrander og øyer i nærmiljøet. Fint for barnefamilier.

Når vi var på ferie i Pattaya, så bodde vi på Hard Rock Hotel. Det må sies å være det kuleste ferieanlegget jeg har vært på.Var bare å gå over gaten fra hotellet så var man på stranda. Hotellet hadde også laget en egen strand ved bassenget, hvor halve bassengbunnen var fylt med sand! Med palmetrær og bungalower i bakgrunnen, og en bar like ved så var det ikke mange dager vi faktisk gikk til stranda :) supert spa-anlegg, treningsenter og tennisbane i tillegg - og forskjellige lekerom til barna. Må tilføye at det og var ett digert hoppeslott i bassenget :) vegg i vegg med hotellet så lå Hard Rock Cafe, supert å kunne gå dit til lunsj eller middag. var også live-musikk der hver kveld. Står absolutt høyest på ferielista når barna er blitt litt eldre.

Skrevet

Bangkok er den mest spesielle storbyen jeg har vært i. Vi var der også da de feiret nyttårsaften (da kliner de hvitmaling i ansiktet på deg og kaster vann på deg for å bringe lykke) og det er virkelig noe å oppleve. Magen's Bay på St. Thomas i Karibien er den vakreste stranden jeg noen gang har vært på. Milevis med hvit sand og turkis hav. Nydelig!

Skrevet

Hvor er Abu Dhabli? :)

HI

Skrevet

I Abu Dhabi bodde min tantes familie, grunnet jobben til onkel.. Hun sa det var en fæl plass å bo. Heller Quatar.

Jeg liker best Torrevieja...

Skrevet

Singapore. Vært der 2 ganger, og kommer ganske sikkert til å reise dit igjen.

Ellers liker jeg Hellas godt, men må ikke være for turistifisert. Og det bør være Kykladene, altså "hvite hus med blå tak og dører"-stil. Har vært på Syros og Naxos. Syros = ingen turister, hvertfall ikke nordeuropeiske/skandinaviske.

Naxos betyr jo noe mer turister, men syns allikevel det var ok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...