Gjest Skrevet 1. august 2009 #1 Skrevet 1. august 2009 Noen som vet hvordan jeg lager sidetall i word som begynner på en gitt side, ikke på dokumentets første side?
Irene Adler Skrevet 1. august 2009 #2 Skrevet 1. august 2009 Velg fra menyen Sett Inn> Sidetall Fjern hake fra Vis sidetall på første side Velg Format Se rammen Sidenummerering og velg Start på Sett inn sidetall du vil at tellingen skal begynne på Vet ikke om det var det du mente, men du får leke litt med valgene i sidetallsmenyen og prøve deg frem
Gjest Skrevet 3. august 2009 #3 Skrevet 3. august 2009 Men hvordan får jeg det til å hete side 1 på oppgavens tredje side?
Monajenten Skrevet 3. august 2009 #4 Skrevet 3. august 2009 Lagre de to første sidene som et eget dokument?
Gjest Skrevet 3. august 2009 #5 Skrevet 3. august 2009 men blir ikke det feil når jeg konverterer til pdf?
Monajenten Skrevet 3. august 2009 #6 Skrevet 3. august 2009 Jo jeg tenkte på det etterpå, jeg vet ihvertfall ikke hvordan jeg skal gjøre to doc om til én pdf:-s
Gjest Skrevet 4. august 2009 #7 Skrevet 4. august 2009 Noen som vet? Greien er ikke bare at de første sidetallene ikke skal vise, men at tellingen først skal begynne etter forside, forord og innholdsfortegnelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå