Gå til innhold

Hva syns dere om navnet Kjersti?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det er litt fint jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nydelig :) Har en søster som heter det og da blir det ekstra fint!

Skrevet

Greit navn - men -

det blir fint uansett på akkurat din baby, alle navn blir fine på dem! :)) Navnet blir på en måte et begrep man knytter en person til :) Kjør på! Jeg ville kalle mi tuppe for Marit, men hadde ikke guts faktisk...alle synes det var litt kjedelig, men jeg synes det er så søtt!! :))

Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

Traust:-) Jeg syns Kjerstin er mye finere.

Skrevet

Syns det er et kjempe fint navn.

Gikk på skolen med en. Veldig søt og flink jente. Så har bare god assosiasjon med det navnet.

Skrevet

synes og at det er nydelig :)

Skrevet

Minner meg om en løs jente som går på fest i Hotpans og legger seg etter gud og enhver mann. Men hun har veldig fint hår...hehe...

Skrevet

Jeg synes det er nydelig! Men da må det uttales "Kjærsti", og ikke "Kjersti". Jeg vurderer egentlig det navnet for en evt datter en gang - men hos meg er det slektsnavn, og alle uttaler det med "e", så jeg er redd for at resultatet blir en uttale jeg ikke liker...

Skrevet

Så hyggelig at dere liker navnet mitt:)

Ja, jeg er den hyggelige søstra, den flinke og trivelige klassekammeraten, og alle de andre dere har gode assosiasjoner til. Jeg er derimot ikke den løse jenta som legger seg etter menn på fest, men det nydelige håret tar jeg på meg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...