Angelina Jolie Skrevet 1. august 2009 #1 Skrevet 1. august 2009 Av forskjellige grunner så har hun i løpet av 3 år tatt 3 kirurgiske aborter. Men hvor mange aborter får man egentlig ta, og hva gjør man hvis man blir gravid og er over maxantallet på aborter.
Harald Ripultfør Skrevet 1. august 2009 #2 Skrevet 1. august 2009 tror ikke det er noe lov på hvor mange man har lov til å ta.. men lege begynner vel å lure etterhvert, og kanskje prøver å råde kvinnen til prev som funker for henne..
Mrs. Bouquet Skrevet 1. august 2009 #3 Skrevet 1. august 2009 Har ikke hørt om noe maksantall, noen få bruker jo abort som prevensjon.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 1. august 2009 #5 Skrevet 1. august 2009 Ei jeg gikk på skolen med hadde hatt 6 aborter og når hun da ble gravid som 18 åring fikk hun beskjed om å bære frem eller riskiere å ikke kunne få barn senere. (dette er jo 12 år siden og de andre 6 abortene var fordelt over 4 år)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 1. august 2009 #6 Skrevet 1. august 2009 6 aborter før hun var 18 år??
Angelina Jolie Skrevet 1. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 1. august 2009 OK, for jeg har hørt at det er et maksantall med tanke på risikoen den dagen du velger å beholde babyen. Hovedgrunnen til at det har blitt noen aborter er at hun ikke tåler hormoner og kan da blir prevensjonsalternativene veldig innsnevret.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 1. august 2009 #9 Skrevet 1. august 2009 Kondom har ingen hormoner, så kan ikke se at det skal være et så stort problem å beskytte seg.. Finnes også kobberspiral..
mai mammaen til to Skrevet 1. august 2009 #10 Skrevet 1. august 2009 kobber spiral er uten hormoner..... må jo være bedre å bruke kondomer eller noe annet enn abort som prevansjon...
Pysjen Skrevet 1. august 2009 #11 Skrevet 1. august 2009 Ei jeg kjenner har 7 aborter bak seg. Den syvende gangen sterriliserte hun seg. Kan nevne at hun flere ganger ble gravid med prevensjon. Hun er visst av den super fruktbare typen;-)
gerd Skrevet 1. august 2009 #12 Skrevet 1. august 2009 tja....så fruktbare er man ikke om man ikke slurver litt...
Pysjen Skrevet 1. august 2009 #13 Skrevet 1. august 2009 Joa lett å slurve litt med pilla- men ganske vanskelig å slurve med spiral da..
NormaJean Skrevet 1. august 2009 #14 Skrevet 1. august 2009 søsteren min delte rom på folkehøgskole med en jente som bare i det skoleåret gjennomførte 4 aborter. Hun hadde da gjort 6 andre fra hun var 16 til 18! Søstra mi var helt sjokkskadet hver gang hun viftet med en ny positiv test, flirte og bestilte time for abort. Den jenta var ikke god i huet for å si det mildt. Hun ble gravid igjen sommeren de var ferdige og da ble hun sterkt rådet til å bære frem barnet da hun var "nesten ødelagt" i livmoren og risikerte snart å bli helt steril eller noe sånt. HUn vurderte det, men fikk så plutselig innvilget sen abort. Kanskje like greit....... ?
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 1. august 2009 #15 Skrevet 1. august 2009 Fysj! Det er det verste jeg har hørt NormaJean:( *sjokkert*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå