Gå til innhold

kjønnsvorter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjønnsvorter og er gravid!

Jeg kan ikke bruke midlene som finnes for å fjerne vortene, for det kan være skadlig for fosteret. Jeg har lest at vist eg føder ungen kan den bli smittet og!!! Jeg har tobarn fra før, som blei født vaginalt, så eg vil ikke ta keisersnitt uden grunn..noen tips!???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med lege/gynekolog.Mener å ha hørt at det finnes noe som kan hjepe.

Skrevet

legen kan fryse de bort.

Skrevet

Kommer ann på om du har utbrudd når du skal føde. Kjønnsvorter er virus.

Skrevet

Hei. Jeg var plaget av kjønnsvorter over mange år!!! (noen år siden nå), og de gikk aldri bort. Fikk sånn til å smøre på av min gynekolog, og de ble borte litt også kom de tilbake igjen med en gang. Var skikkelig plagsomt. Så begynte jeg å ta Solaray sin antioksidant kapsel (1 om dagen, tror kanskje jeg startet med 2 om dagen). Tok det daglig i 1-2 mnd før kjønnsvortene "datt av" av seg selv sånn plutselig. Og har ikke hatt det siden. Er overbevist om at det var disse kapslene sin fortjeneste.

Er jo verdt å prøve, jeg tar disse kapslene daglig nå også, og har gjort det siden denne opplevelsen for noen år tilbake. Antioksidanter rydder opp ;)

Skrevet

Tusen takk for svar ! Jeg og har prøvt vorte middel lenge, og de rett og slett vil ikke forsvinne..Nå har jeg lyst å prøve antioksidanter!

Ha en fin kveld jenter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...