☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 1. august 2009 #1 Skrevet 1. august 2009 Sambo kom istad og sa at vi kunne dra på helgetur neste helg. Jeg kunne velge men jeg vet ikke helt. Har jo sommerland i Bø,langedrag og bjørneparken er det jeg kommer på.Men ønsker flere ideer. Vet at dette blir siste turen nå på ei god tid,vi har tenkt og sove borte. Så kom med forslag:)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 1. august 2009 #2 Skrevet 1. august 2009 Musikkfestival her, men det er ikke noe for barn, da )
☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 1. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2009 Hehe,nei ikke akkurat. Han er 15 mnd hvis noen skulle lure:)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 1. august 2009 #4 Skrevet 1. august 2009 Ikke noe neste helg, men den 15. er det fjordfestivalen Sandefjord.
mamman til to gutter Skrevet 1. august 2009 #5 Skrevet 1. august 2009 Anbefaler amadeusparken ikke så langt fra Hamar, www.amadeusparken.no, perfekt for små barn. Vi har vært der når sønnen vår var både 1 og 2 år og han elsket det begge gangene. En liten dyrepark hvor man kommer tett inntil dyrene og det er ikke noe kjøpepress der. Kun en kiosk hvor man kan kjøpe enkle kioskvarer og noen få suvernier. Det er griller der sånn at man kan ha med grillmat selv og grille. Det er også husker og hoppeslott som barna kan leke i. I år har vi også vært i Lilleputthammer i Lillehammer (nå er han 2år) og det også likte han kjempegodt, mulig din på 15mnd er litt liten til det, men du kan lese om det her: http://www.lilleputthammer.no/
☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 1. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 1. august 2009 Det skal sjekkes ut:) Takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå