Gå til innhold

Riksen eller Ullevål? Hvem anbefaler du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er andregangs og fødte på ullevål sist. Da hadde jeg egentlig valgt Riksen pga nyere sykehus, men ombestemte meg pga barselshotellet på Ullevål. Syntes det var helt greit der. Nå er ikke barselhotellet det viktigste for meg, for pappan vil neppe ha mulighet til å være der på natta likevel.

Så noen som har noen anbefalinger eller innvendinger mot det ene eller det andre? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husk at selv om mannen ikke kan være sammen med deg så bor du på fellesbarsel på Riksen, men andre kvinner og skrikende babyer. Jeg kjenner flere som syntes barsel var helt pyton og ville bare hjem. Derfor anbefaler jeg Ullevål, fordi du kan bo på hotellet i fred og ro. Men ellers skal de være like bra sykehus begge to.

Skrevet

Jeg fødte på Riksen og er veldig fornøyd med hvordan jeg ble tatt i mot og alt fram til jeg kom på barsel. Veldig snille og greie folk på barsel, men det er det at man blir boende på dobbeltrom. Jeg dro hjem etter 2 dager- orket ikke være der lengre da nei. Den andre ungen på rommet gråt absolutt hele natta og det er slitsomt å ikke få sove.

Men utenom det var jeg veldig fornøyd med oppholdet på Riksen. Du må vel selv finne ut hva som er viktig for deg. Om du syns det er greit å dele rom med noen eller om du vil være alene på et hotellrom. Regner med pappaen blir jo hos deg på dagtid uansett, så det er vel bare på natta du blir alene

Skrevet

Jeg vil anbefale Riksen, har erfaring også fra Ullevål og de imponerte ikke. Personalet på Riksen er helt fantastiske og du blir veldig ivaretatt. Siden du har et barn fra før av skal du antakeligvis ikke ha pappa'n hos deg hele tiden, så da er det jo unødvendig med hotell. De fleste vil vel bare hjem til familien så fort som mulig.

Skrevet

Jeg valgte først ABC-klinikken på Ullevål sist,men synes ikke jeg ble møtt noe særlig bra der de gangene jeg ringte dit.

Gikk derfor tilbake til Riksen og var superfornøyd!!

Kommer til å søke dit neste gang også!

Lykke til med valget!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...