Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har erfaringer med denne bil stolen for nyfødte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt suveren!!! det er iallefall min erfaring. babyen ligger så tryggt og godt beskyttet i den, vi brukte den til hun var 1 år og noe etter det også når vi var hos bestemor.

vi fikk til og med oppmerkosmhet hvor bra stol det var av sykepleier og lege ved intensivavd. da vi dro hjem med vårt lille vidunder. kjøpte den da den var helt ny på markedet.

elsket at den kunne legges ned så jeg slapp å flytte den lille når hun sov for hun våknet utrolig lett, det er jo ikke bra for babyer og være ofr lenge sittende i bilstol. eneste jeg savnet var en vogn jeg kunne klikke den på, så det blir det denne gangen... må bare finne en som har plass og mulighet for to:-)

så ja virkelig anbefaler denne stolen.!

Skrevet

Jeg også vurderer sterkt å kjøpe denne. Har ingen erfaring med den, men vi har familie som vi må kjøre et stykke til og da blir en jo der hele dagen. Synes det kan være greit å kunne legge ungen i stolen for så å kun bære stolen ut i bilen og legge et ekstra teppe/dyne over og kjøre hjem. Så slipper en å bli så begrenset av å ha med baby som skal legge seg liksom.

Aner ikke om det vil fungere i praksis da, siden jeg er førstegangs, he he.

Skrevet

Vi har denne stolen.

Den er ganske tung, tror den er tyngre enn de fleste andre stoler på markedet. Dette gjør at man ikke orker å ta den inn og ut hele tiden, og dermed bruker man kanskje ikke funksjonen med å legge den bakover så ofte (kan bare gjøre det når man ikke er i bil).

Den føltes stor og solid, og har kommet greit ut av det i tester. Men f,eks Maxi Cosi med base har kommet bedre ut, selv om denne føles mindre sikker. Denne er lettere å bære og basen gjør det enkelt å montere den i bilen.

Vi var egentlig fornøyd med den. For oss var det ikke så viktig at man kunne bære den med oss rundt på f.eks butikken. Synes nyfødte ligger mer skjermet i vanlig vogn, og syntes det var like greit å løfte hun over der. Tenkte at hun også lå bedre da. Brukte som sagt ikke liggefunksjonen så ofte- kun av og til om hun sov når vi kom hjem eller om hun sov i det vi besøkte andre.

Skrevet

takk for innspil jenter.

jeg har kikka på maxi cosi sin også men jeg har ikke plass til base (tror jeg) må vente til vi får handla ny bil! skal ha en toyota avensis. 05 mod men har tvilling jenter fra før jammen ikke lett når d er krav om bilstol\pute til barna er 135sm høye eller 12år å få plass til 3 barn bak. men besafe sin stol er smalere nere i bunn enn maxicosi så det gjør at den passer bedre inn sammen med te to andre stolene som også er besafe. har bare hatt besafe stoler til mine tidligere kjempe fornøyd. men hadde lyst til å prøve maxicosi sin denne gangen men desverre ser det ikke ut til at den passer inn., :(

Skrevet

Vi har hatt den til lillingen vår, og jeg er ikke kjempeimponert for å si det sånn. MEN den blir sett på som den sikreste og beste stolen på markedet, så derfor gikk vi for den. Jeg synes den var veldig trang, og virket raskt for liten til gutten. Den er også svært tung å bære på.... Ellers er den grei, og vi har brukt liggefunksjonen mye.

Som sagt, sikkerhetsmessig er den suveren, men de kan godt jobbe litt med komfort og tyngde... :)

Skrevet

Må bare legge til at vi nå har Besafe størrelsen som kommer etter izi sleep og den er vi bare kjempefornøyd med. Den kan virkelig anbefales:)

Skrevet

stolen er grei nok den,men aaaaaltfor tung å bære på...vi byttet den ut i en acta graco med base som var mye lettere å bære på når barnet hadde sovnet og vi ikke ville vekke det:)

nå har vi også kjøpt den større modellen til besafe og den e vi fornøyd med.ungen sitter godt i den:)

Skrevet

Jeg synes den var alt for tung og tungvint å ikke ha base. Vi byttet den ut fort å fikk oss brio med base. Mye lettere å bære og bare å klikke på basen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...