Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #2 Skrevet 1. august 2009 Nei hvorfor skal de være det? Jeg har en kompis som er det,han er langt ifra homo...
Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #3 Skrevet 1. august 2009 Det kan virke sånn, men hvem vet. Jeg synes det ihvertfall er sjarmen
Norwegian by injection Skrevet 1. august 2009 #4 Skrevet 1. august 2009 Jeg har jobbet som flyvertinne og nei, ikke alle er homo.
Himmel og hav Skrevet 1. august 2009 #5 Skrevet 1. august 2009 Selvfølgelig! Det står i opptalskriteriene til flyvertakademiet: "Søkere må ha fullført videregående skole og ha gode språkkunnskaper. Kvinner må kunne takle sjøgang i høye heler og mannlige søkere må være homofile."
Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #6 Skrevet 1. august 2009 Jepp, sånn er det, jeg er selv flyvert..............ups , mente vertinne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå