Gå til innhold

Det ble nesten fødsel!


MLK

Anbefalte innlegg

Natt til fredag ble jeg lagt inn på sykehus med rier, trodde selv det bare var kynnere helt til de fortalte at jeg hadde 1,5 cm åpning og at slimproppen hadde løsnet:-/ Fødselen var i gang,men det var ikke "aktiv fødsel" enda. Legen sa at det kom til å bli fødsel i løpet av de nærmeste timene. I og med at jeg var i uke 34 ville de ikke stoppe fødselen, men bare gi en muskelavslappende sprøyte. Men sprøyten stoppet hele fødselen. Legen sa at jeg er ferdig med en tredje del av fødselen nå, og har bare de 2 siste etappene igjen:) Så nå går jeg bare å venter på at fødselen skal starte..

Flere som har vært borti dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oj, det var sikkert både spennende og skummelt på en gang. Jeg har ikke vært borti det samme, men å være ferdig med en tredjedel er jo ikke så værst. Håper ungen din venter litt til før du må igjennom del to og tre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Jeg var borti det med 3 mann, da starta fødseln i uke 34, fikk beskjed av legen at dem ikke stoppa det å at eg kom til å få ungen samme dag.

Kom inn på føden med 2 cm åpning, gikk da hele natta med rier å venta på at det sku skje mer..

Legen ville ikke undersøke meg på natta for å ikke tirre mer som han sa.

Morran etterpå kom en ny lege på vakt, ho undersøkte meg, fortsatt kun 2 cm, da fikk jeg akupunktur for å slappe av siden jeg var så sliten å ikke hadde sovet.

Sovna da i gyngestolen på føderommet å sov i to timer, våkna å hadde ikke en ri mer!

Fikk såvidt reise hjem dagen etter det, de trodde at jeg kom til å føde snart!

Jeg fikk reise hjem på det at jeg tok det helt me ro, ikke tunge løft eller noe som helst!

Enden på visa var at jeg gikk 14 dager over termin å hadde en lang å tung fødsel!

Nå ska jeg ha nr 4 å har 2 cm åpning nå også, men har forberedt meg på 14 dager over!

har mye sterke kynnere som legen ikke liker, men de har ikke effekt..

Så du kan enda gå over tiden..

Lykke til uansett!

Beste for babyen er jo at den holder seg der i hvertfall 3 uker til!

Såkallt lurefødsel på nr 3 som legen sa til meg..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...