Ronja&Odin Skrevet 1. august 2009 #1 Skrevet 1. august 2009 nå sitter jeg på jobb, og en kunde kommer in... hun har sånn sele på sønnen sin... den var skikkelig tøff, så spurte henne hvor hun har kjøpt den... AMERIKA... og det er litt langt og dra for og kjøpe en slik en:p er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt sånne her til lands??? nettet eller noe?? sånne seler med bånd på, så ungene kan løpe rundt uten og bli borte:o) og til dere som vil slenge fra dere en komentar som BÅND PÅ BARN!!! ikke gjør det... vi skal til spania, og dattern min hater og sitte i trille og skal bare gå selv...
Gjest -<<- Skrevet 1. august 2009 #3 Skrevet 1. august 2009 Du vil komme langt med å skrive ordet "gåsele" i google.
Ronja&Odin Skrevet 1. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. august 2009 tusen takk=) viste ikke hva de het serru=)))))
Ronja&Odin Skrevet 1. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2009 vil ha med prinsesse greie på _ men finner ikke... er S`Å amøbe på data ass:(
Glad_mor_85 Skrevet 1. august 2009 #6 Skrevet 1. august 2009 kjøpte min i babybutikken på svinesund jeg. Veldig kjekt å ha, for den kan også brukes som sele på stol, vogn osv.
Ronja&Odin Skrevet 1. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 1. august 2009 ja=)) fant en kjempe kul en på nettet... med bamse med sekk på og greier *=) blei ca 500 for den, så tenkte og kikke i butikker først=)))
Gjest Skrevet 1. august 2009 #8 Skrevet 1. august 2009 De har på boots apotekene, men de er svarte da!!! Ikke føl deg dum for å spør etter sånn.. Trenger man det så trenger man det, og de som ikke bruker det, vil angre etterpå om ungen blir borte, sånn er det bare!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå