Gå til innhold

Dere som har gått på pergotime... (ang EL)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere vondt i underlivet på begge sider under EL? Hadde vondt på venstre side i går, syklus dag 14 og vondt på høyre side i dag, syklus dag 15... Føler meg kvalm og uvel i tillegg... Er min første pergokur, så kjenner jo ikke kroppen så godt under denne kuren. Hvordan hadde dere det under EL?!

Brystene mine klør og klør/stikker sånn, sikkert en bivikning av pergo`en... har fortsatt en god del ubehag i underlivet!! Hvor lenge hadde dere EL-smerter??

Har ikke testet med EL-tester denne gangen, men har hatt EL-symptomer hele uken, så føler meg litt rådvill... men er ganske sikker på at jeg har/har hatt EL...

Noen som har erfaringer de vil dele?? Hvordan hadde dere det under EL?

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg merket ikke noe spesielt i kroppen. Kun noe på humøret, og da jeg fikk mensen etter første kur var den mye kraftigere enn jeg pleide å ha. Men kan ikke si at jeg husker noen EL symptomer. Men det er jo over ett år siden jeg startet på det da. Men vi er jo forskjellige da. Noen merker det når de har eggeløsning, og andre ikke.

Skrevet

Når jeg tenker på det så synes jeg å huske at jeg hadde en skarp smerte på ene siden omtrent da egget må ha sluppet.

Men ellers så testet jeg jo med el-tester slik at jeg visste når el nærmet seg og når det var over og så hadde jeg el-slim. Ikke noe mer enn det egentlig.

Med meg så kom el på dag 16 og vi hadde sex på dag 14 og jeg var så fortvilet over at det ikke ble noe mer prøving. Følte pergokuren var bortkastet! Men 10 dager etter så bare visste jeg at det hadde klaffet og nå er jeg straks 17 uker på vei :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...