Gå til innhold

til dere som har født før:

Anbefalte innlegg

Skrevet

litt dumt spørsmål kanskje.. men hvor lenge blør man etter en fødsel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer. De fleste er vel ferdig etter maks 6 uker. Men jeg blødde 10 uker etter min første. Men det er vel ikke det vanligste å blø såpass lenge da.

Skrevet

Jeg blødde i 6 uker. MYE de første 2-3 dagene, så gikk det over til vanlig mensmengde og etterhvert (de siste 3 ukene) mindre og mindre. Bare spotting på slutten.

Skrevet

såpass ja, har hørt nå sånt tiliar.. men ei venninne av mæ som bare blødd ei uke, så det må jo vær vældig lite egentlig!

Skrevet

Har blødd mellom 4 og 6 uker etter begge fødslene mine..

tror det r ganske vanlig men noen heldige å slipper med mindre mens andre blør lengre..

Skrevet

Med nummer 1 så blødde jeg i ca 2 uker, med nummer 2 så blødde jeg ikke noe, men det var fordi jeg mistet så mye bold under fødselen og ble operet rett etter fødsel.. så da tømte de vel alt tenker jeg..

Skrevet

bløde 4-5 uker

Skrevet

det er ikke et dumt spørsmål.. for det er ikke noe enkelt svar på det rett og slett:) det varierer veldig.. selv blødde jeg i 4-6 uker etter min første, etter nr 2 blødde jeg såvidt i 2 uker. har ei veninne som blødde litt til og fra i 3 mnd og.. så det varierer veldig.

Skrevet

Blødde i et par dager så vidt jeg husker..

Skrevet

Jeg blødde kraftig til å begynne med, så holdt det seg på normal mens-mengde resten av ukene. Blødde nokså nøyaktig i 6 uker. Sluttet kanskje 1-2 dager før.

Skrevet

jeg blødde ca 14 dager, men var ikke mye den siste uka;-)

Skrevet

Jeg blødde vel i en 4-5 uker etter alle mine 3, men var bare første 1-2 ukene det var "mye", siste ukene holdt det stort sett med et truseinnlegg.

Skrevet

Huske ikke første gangen, men andre gangen kun ett par dager..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...