FrøkenSprøken Skrevet 1. august 2009 #1 Skrevet 1. august 2009 Vet det er 5 min igjen, men det lover jo dårlig når det er sport... Vi er på sommerferie, og har ikke andre kanaler, og nå har vi rigga oss til, guttungen og jeg, for vi er alene hjemme:(
FrøkenSprøken Skrevet 1. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2009 Juhuuu! Det VAR barnetv:) Da skal vi kose oss:)
Fire småtroll Skrevet 1. august 2009 #4 Skrevet 1. august 2009 Har forstått det som at planen til NRK er å slutte med barnetv på NRK1, men de har vel ikke begynt med det enda? Synes det var en god ide jeg, å ha barnetv på NRK3 også ha et familieprogram for de litt større barna på NRK1 klokka seks..
FrøkenSprøken Skrevet 1. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2009 Ja, det er kanskje en god idè når alle har fått riksTV, men ellers vil det føre til at mange barn ikke får se barne-TV, siden det ikke er alle som har kabel/parabol e.l. Så da må man på en måte betale flere hundre kroner i mnd for at barna skal få se barne-TV, og det synes jeg blir litt dumt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå