Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #1 Skrevet 1. august 2009 Bruker dere bare sånn vindus spray og papir?eller hvordan blir det best og lettest?
Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #2 Skrevet 1. august 2009 Beste vaskemiddel for vindu heter "Nylonvask" og finnes i tøyvaskehylla hos enhver skikkelig kolonialbutikk (blå tube). Nest beste heter "eddiksyre" (eddikessens) og selges også hos alle skikkelige kolonialbutikker. Eneste ulempe i forhold til første alternativ er i grunnen litt streng lukt. Om den er brun eller blank spiller ingen rolle. Litt slikt og litt polergarn (nærmeste bensinstasjon hvor betjeningen faktisk vet hva de selger) og du får SÅ blanke vinduer og speiler.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #3 Skrevet 1. august 2009 Jeg bruker den lille flasken med Jiff vindusvask, og har litt av dette i en bøtte vann. Så har jeg en klut oppi(våtklut) der. Vasker med denne kluten, godt våt. så har jeg nal og en tørr klut til å tørke vinduene etterpå.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #4 Skrevet 1. august 2009 litt forskjellig avhengig av hvilket rom vinduet er i, .. dvs... om det er fett eller skittent... Ved fett vindu f.eks på kjøkken bruker jeg bøtte med salmiakkvann, nal og god tørkerull tilslutt... Ved skittent vindu bruker jeg jif vindusvask, + samme prosedyre som fett vindu...
prekæs Skrevet 1. august 2009 #5 Skrevet 1. august 2009 Zalo, salmiakk og mann i lett blanding. Pleier å blande på dusjflaske. Så forresten at frokosttv spurte en som vasket Oslo Plaza om hva han brukte og han brukte den samme blandingen. Mange som bruker avispapir å tørke med. Jeg bruker oppvaskhåndklær.
prekæs Skrevet 1. august 2009 #6 Skrevet 1. august 2009 Hehe. Mann? Jeg mente vann. Mannen bruker jeg til å gjøre jobben:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå