AnTiLoPeSvIn Skrevet 1. august 2009 #1 Skrevet 1. august 2009 sønnen min har 5-10 runde flekker på huden. ser ikke ut som det klør eller plager han, derfor jeg er litt i tvil om det kan være atopisk eksem siden dette klør noe sinnsykt? noen er ganske små og noen kan være på str med en 10 kroning. der er bittesmå lyserosa nupper på en måte og flekkene er ganske tørre.kjenner som ruete hud der flekkene er da. han har ikke tørr hud, bare på flekkene da. han lagt merke til de gamle flekkene han har hatt er det hvite flekker, siden han har blitt brunere av solen. noe som har peil`?
Chantael Skrevet 4. august 2009 #2 Skrevet 4. august 2009 Hmm... Vokser disse på samme sted? Gror de etter hvert?
Miss Foster Skrevet 4. august 2009 #3 Skrevet 4. august 2009 Min sønn hadde det du beskriver og det var atopisk eksem. Han hadde det mer eller mindre fra han var født fram til litt over 2 år. Jeg mener bestemt at forandringa kom da vi flyttet hjem igjen til Norge og slapp luftforurensning, sterk sol og høy luftfuktighet. Nå har han det heldigvis ikke lengre, men man kan se de gamle flekkene, og vi prøvde ALT av kremer.
LadyLuck & Skrevet 4. august 2009 #4 Skrevet 4. august 2009 vi slet lenge med eldstemann.. fikk etter 2år endelig bekreftet psoriassis.. fått krem for det som han bruker en til to ganger i uka, og eksemet er nesten helt borte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå