Cilie with the testpipeboy ;) Skrevet 1. august 2009 #1 Skrevet 1. august 2009 Flyturen varer ca 4 timer. Har flydd mange ganger før, men da med mannen min også. Har alltid gått kjempefint, men kjenner litt på det nå når jeg skal være helt alene..
*smula* Skrevet 1. august 2009 #2 Skrevet 1. august 2009 Har flydd alene med en på 9 mnd, varte bare 1 time da. Men jeg fikk god hjelp av flyvertinnene både når jeg kom ombord, underveis og når vi skulle av flyet. Bl.a så passet de på han så jeg fikk godt på do. Hvor gammelt barn skal du fly med?
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 1. august 2009 #3 Skrevet 1. august 2009 Jepp flydd 14 timer alene og det gikk helt fint:) Har ikke noen spes. tips, bare ta med litt små ting barnet liker av leker og snacks.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. august 2009 #4 Skrevet 1. august 2009 jepp. 3 ganger (eller 6 om vi skal ta med hjem igjen også) og det går alltid fint bare å hoppe i det
Cilie with the testpipeboy ;) Skrevet 1. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2009 Han er 21 mnd, turen tar 4 timer. Tenker bøker, Elias chip og Gomp.. Ha ha
hit og dit Skrevet 1. august 2009 #6 Skrevet 1. august 2009 Har flydd eit par ganger aleine med ho ja. Pleier å gå fint det. Har som regel på meg eit stort tynt sjal som eg tuller ho inn i når det er sovetid. Bøker og leker i få deler er greie å ha. Så spiser me ein del, det får tida til å gå det. Enkleste er eple, gulrot, drue og ting som ikkje smuler.
hit og dit Skrevet 1. august 2009 #7 Skrevet 1. august 2009 Chips har eg dårlig erfaring med. Posen går lett i stykker og det er vanskelig å plukke opp skruer fra gulvet, men veldig enkelt å trø på dei. Heldigvis var det ein kompis av meg som var flyvert på den turen, så eg fekk litt ekstra godvilje =)
Cilie with the testpipeboy ;) Skrevet 1. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 1. august 2009 Takk for gode tips!! Notert!!
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 1. august 2009 #9 Skrevet 1. august 2009 Jeg syns pringelschipsene er lure til sånt. De kommer jo i rør, ikke i pose og man tar opp en og en chips. De smuler minimalt også. I utlandet finnes det småesker med sånne, de er praktisk til flyturer. Vet ikke om det finnes i Norge. Minigulrøtter er også veldig greit. Vi hadde med puslespill også faktisk, da jenta vår elsker å pusle. Det brukte hun litt tid på. Og så hadde vi med favorittboken, som vi leste sammen på flyet. Puslespillet var helt nytt og hun hadde ikke puslet det før, slik at det var ekstra spennende. Vi kjøpte også en ny bok på salg, slik at vi brukte litt tid på en ny og spennende bok. Et annet tips er å kjøpe en eller flere smågaver og pakke de inn. Gjerne pakke de inn flere ganger også, slik at det går litt tid på utpakkingen Gaver er jo alltid gøy og det trenger IKKE å koste allverden. En lekebil til under 30kr, en sprettball og såpebobler, så har du 3 smågaver til under 50lappen.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 1. august 2009 #10 Skrevet 1. august 2009 Har reist alene med 2 barn, ei på 3 og en på 11mnd på en halvannen times flytur. Da uten hjelp fra hjem til flyplass og samme på endestasjon. Gikk faktisk kjempebra og er ikke skremt fra å gjøre det samme igjen :-) Hadde en sekk med bleier, skift og leker til minstemann og mat/snacks til begge og hun hadde egen sekk med litt leker, tegnesaker. Det gikk faktisk så fint at jeg vurdere å dra til "syden" iløpet av høsten med dem alene. Det går kjempefint!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå