mrs. m Skrevet 1. august 2009 #1 Skrevet 1. august 2009 Er det noen andre som har opplevd dette? Har også vondt i ryggen, men kjenner egentlig ikke noe smerte i magen. Er litt bekymret.... Har ikke hatt noe brun utflod før...det kom plutselig i dag...
lille frø, mor til to Skrevet 1. august 2009 #2 Skrevet 1. august 2009 Det kan være så mye. Synes du skal ta kontakt med fastlegen din for en sjekk.
Kongeørna Skrevet 1. august 2009 #3 Skrevet 1. august 2009 Ring føden! Hadde ikke vært i tvil om det. Bedre med en tlf for mye, vettu! Selv om det sikkert er en rimelig forklaring på utfloden.
Hermineee Skrevet 1. august 2009 #4 Skrevet 1. august 2009 Hei! Jeg hadde det samme for 3 dager siden. Var hos legen og alt så bra ut. Min far er også lege og sa at flere er plaget med dette uten at det er noe galt:-) Klem
mrs. m Skrevet 2. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. august 2009 Takk for alle svar!! Fint å ha et sted som dette hvor man kan stille spørsmål og få svar fra andre som er gravide... Ringte til føden - der sa de at dette var helt normalt og ikke noe å bekymre seg over. Hvis det ble mer skulle jeg selvfølgelig kontakte de igjen, men det ser ut som at det er nesten gått vekk nå. Takk! Føler meg litt bedre... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå