Gjest Skrevet 1. august 2009 #1 Skrevet 1. august 2009 Utrolig hvor fort tiden har gått egentlig. Nå har jeg bare to ferievikar-uker denne mnd, og så litt avslapping før barneselskap midt i september, og så blir det til å handle inn litt søte klær osv, og så vips skal dere se at jenta er her! Gleder meg veldig, og er utrolig sjokkert over hvor fort tiden har gått egentlig. :-)))
Sistah*G07*J09* Skrevet 1. august 2009 #3 Skrevet 1. august 2009 ja, synes de siste 5 ukene i hvertfall har rast avgårde har nå 3 uker til med ferie, så skal jeg til legen å evt få aktivsykemelding pga bekkenløsning, å så i midten av september skal vi også har barneselskap Å etter det, er det jo plutselig bare en mnd til jeg går ut i permisjon!!
Gjest Skrevet 1. august 2009 #4 Skrevet 1. august 2009 har termin 3. november. UL sier 5 november, men den er feil, for det er bare EN dag jeg kan ha blitt gravid på ;p hehe, her følger man med ser du ! Veldig plaget med bekkenet jeg også, så spørs om jeg klarer å jobbe helt ut de to ukene... men vi ser :-) Skal kjempe til the bitter end ihvertfall
Kongeørna Skrevet 1. august 2009 #5 Skrevet 1. august 2009 Jeg har termin 4.november, så da blir det spennende å følge hverandre 3.tri om en ukes tid, ikke sant? Bare sånn for å dobbeltsjekke at jeg har oversikt...
Gjest Skrevet 2. august 2009 #6 Skrevet 2. august 2009 ja tror det er over om en uke ja... Hehe, leser bare på beskrivelsen jeg, og ser om jeg hører til eller ikke ;P Er så mange rare måter å beregne det på, at jeg gidder ikke å sette meg helt inn i alt
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 2. august 2009 #7 Skrevet 2. august 2009 jeg har termin 30 okt og entrer 3 tri på torsdag
Gjest Skrevet 2. august 2009 #8 Skrevet 2. august 2009 Vi er visst et par stk som har termin ganske nær hverandre her jo ;P Førstemann i mål ? =P
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 2. august 2009 #9 Skrevet 2. august 2009 Jeg blir satt igang 16 oktober seinest
trøndermamman87 Skrevet 2. august 2009 #10 Skrevet 2. august 2009 Jeg har også termin 3.november Tysvaerjenta! Spennende men hvor mange uker+dager er du? jeg er kommet ut av telling..
Marihøna73 Skrevet 2. august 2009 #11 Skrevet 2. august 2009 Jeg har termin 4 november og trodde ikke jeg entret 3 trimester før 11 august?? Da er jeg 28 fullgåtte etter mine beregninger men mulig jeg tar feil. Begynner ikke 3 trimester etter 28 fullgåtte uker da?? Forsto det slik at beskrivelsen over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå