pinjo Skrevet 1. august 2009 #1 Skrevet 1. august 2009 Sendte inn papirer for fødselspenger for ca en mnd siden, har termin om 8 uker, men har ikke fått bekreftelse på at de har mottatt papirene. Er det normalt? Umulig å komme gjennom på tlf og de svarer ikke på mail.... Tilhører Gamle Oslo.
Maya06 & Leah 07.08.09 Skrevet 1. august 2009 #2 Skrevet 1. august 2009 Da jeg var på NAV ang fødselspenger, sa hun at det kunne være veldig lang ventetid på disse papirene og at det kunne fint gå et par mndr :s Synes det er helt håpløst jeg da..
Gjest Skrevet 1. august 2009 #3 Skrevet 1. august 2009 De sa 2 mnd til meg. Men venninnen min fikk etter 4 uker. Så jeg krysser fingrene. Jeg har ringt dem og de har fått mine papirer. Jeg bor i Bergen vet ikke om det er lettere å komme igjennom der.
pinjo Skrevet 1. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. august 2009 ...da er det nok bare å smøre seg med tålmodighet, da...evt sitte noen timer i telefonkø
venter barn nr 6 okt fødeklar Skrevet 1. august 2009 #5 Skrevet 1. august 2009 jeg vet ikke ang fødselpenger . men jeg har akurat hatt en rablitertngs sak inne som dem ved en feil stoppet , da tok det dem 3 mnd og åpne den igjenn så ganske ekstrem vente tid . jeg ringte dem mye å hvær gang snakket dem om en feil og missforstålse så det var til å bli gal av
Teisen80 Skrevet 1. august 2009 #6 Skrevet 1. august 2009 Hadde ikke vært så bekymret jeg... Har selv termin om to dager, fikk bekreftelsesbrevet fra NAV denne uken; altså under en uke før termin. Pengene kom når de skulle før helgen. Selv ringte jeg for et par uker siden og fikk bekreftet muntlig at alle papirer var registrert osv, så det kan du jo gjøre når du ønsker
Lilli med småtrolla Skrevet 1. august 2009 #7 Skrevet 1. august 2009 Til me sa de på Nav at behandlingstiden var max 3 mnd. Nå er det gått over 3 mnd, og jeg har fortsatt ikke fått svar på søknaden. Skal ringe dem på mandag... Har hatt så mye tull med Nav at jeg blir helt rasende! Men noe bekreftelse på at de har mottatt søknad får du ikke. Da må du ringe inn å spør om de har alle papirer de trenger Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå