Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #1 Skrevet 1. august 2009 Når vi skal til mine foreldre som bur på en øy, med lite innbyggere på, ca 7 biler/traktorer til sammen (alså ikke noe trafikk, sjelden flere kjører på en gang), så setter vi vogna til lillegutt i bagasjerommet på bilen og eg setter meg også inne der, med lillegutt oppi vogna. Den som kjører bilen kjører sefølgelig forsiktigt. Er dette uansvarlig av meg? Eg leste ett innlegg for en stund siden her inne om at noen hadde sitt en dame også gjort dette, men det var i byen, og babyen var alene i bagasje rommet, så derfor lurer eg på om dette er uansvarlig av meg? selv om trafikk forskjellen er helt ulike..
Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #2 Skrevet 1. august 2009 Selv om det ikke er mye trafikk kan bilen få sleng eller skli og treffe noe.. Eller dere kan være så uheldig at dere treffer en av de få andre bilene. hvordan hadde dere følt det om det skjedde og barnet ble skadet? Er det virkelig vær det å ta sjangsen?
Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #3 Skrevet 1. august 2009 Ja da hadde vi vert veldig uheldige :S, har aldrig kjedd en trafikk ulykke på den øya før, de fleste kjører ca 30km/t.. Så eg syns egentligt ikkje vi burde ta sjangsen, men det er ikke så ofte vi blir kjørt til/fra mine foreldre, for det er en fin gå lengde(15 minutter).. Vil høre noen meninger ser dere.. Sitter egentligt med dårlig samvitighet for at det allerede har skjedd to ganger at vi har satt oss baki bagasjerommet
Gjest Skrevet 1. august 2009 #5 Skrevet 1. august 2009 Hva i alle verdens riker har du og en liten baby oppi bagasjerommet å gjøre? Selv en varebil har plass til tre?
Anonym bruker Skrevet 1. august 2009 #6 Skrevet 1. august 2009 kan du ikke bare feste et tau mellom barnevogna og bilen, og dra vogna etter deg når du kjører.. bare kjøre veeeeldig forsiktig...Like sikkert,det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå