Gå til innhold

jaja ny ventedag.....:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde masse mensrie ting i går kveld, ble faktisk så pass at jeg begynte å ta tiden..men de var ike regelmessige. la meg i håp om at natten skulle bringe gode nyheter...men her er jeg enda da...4 dager overtid nå... Blir bare surere og surere (stakkars mannen min)...merker faktisk at jeg begynner å bli litt irritert på den lille i magen som har allverdens tid!! Uff....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei:)

Jeg har hatt en liten (eller ikke så liten da siden slimet fortsetter å strømme) tegningsblødning fra i dag i 9tida. Med blodblandet slim, juhu!

Så jeg tar det som et godt modningstegn og håper det skjer noe i løpet av helga nå. Men må jo fremdeles vente på smerter og sånn da.

Så nå skal vi snart ut i byen og traske litt for å slå ihjel litt tid.

Skrevet

Heldig du er da :-) Håper du e i gang nå! :-) Jeg kommer meg ikke langt fra sofaen eg....verker sånn i rygg og bekkenet at jeg føler meg låst i huset...men men...nå har mannen trykket og trykket på fødselssonen under beina mine så håper det kan sette i gang noe...hehe nå tyr vi til alt her!

Skrevet

Lykke til,ja meg og vampyr fødeklar. Kanskje du baner vei for oss andre som venter. Ingen fødsel på meg. 10 dager over termin. Hadde likevel et lite håp idag tidlig hvor jeg opplevde 1 1/2 t med kynnere, men det gav seg. Kanskje godt er det siden jeg la meg sent igår kveld.

Har fått time til kontroll på sykehus akkurat når jeg er 14 dager overtid. De beregner det godt må jeg si. De kan prøve seg å be meg komme tilbake over neste helg hvis de ikke setter meg igang til uka.

Hund og eldstemann har kommet hjem fra ferie, og vi har kun neste uke med evt barnevakt og hundepass, dvs barnevakt som kan stille på sekundet. Typisk. Håper det løser seg i løpet av helga.

Skrevet

Nå har vi gått en liten rusletyr i byen. Jeg gikk hjem før mannen og sønnen handla ferdig. Fikk så vondt plutselig og kom så mye slim.

Men ikke noe mer action nå. Sitter bare her igjen jeg nå... Blæ...

Skrevet

så spennende da,meg og lille vampyr:)

Skal se riene snart setter inn for fullt!!

Krysser fingrene for deg:)

Skrevet

Ja, det hadde vært noe. Håper hvertfall det skjer i løpet av helga nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...