Gå til innhold

Første trilletur


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Skal ta med min nyfødte på hennes første trilletur senere i dag.

Hva skal jeg ha i vognen og hvor mye skal jeg kle på henne? Akkurat nå er det sol ute og 18 varmegrader.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er min litt eldre enn din(6,5 mnd), og han har akkurat stått ute og sovet. Samme vær som hos deg, han hadde på seg body og bukse, og det er stort sett det han har på seg når han ligger ute og sover, og det er mellom 10 og 20 gr. Er det vind har han på seg en tynn lue. Også har han dyne som ligger løst oppå. Ligger stort sett på et lammeskinn.

 

Øker temperaturen utover dagen kan du jo erstatte dynen med et teppe.

 

Man har en tendens til å kle for mye på disse små. Stort sett er de nok for varme, enn for kalde.

Skrevet

Ville tatt på lue uansett på en nyfødt...Kjempe tynn en

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...